انجمن مدیران ساختمان

11828
مهار آتش در دفتر کار و انباری چاپخانه
تاریخ : 1398/8/11 14:18: کد خبر : 11828
با حضور به موقع آتش نشانان، از آتش سوزی گسترده در چاپخانه خیابان فردوسی جلوگیری شد.
مهار آتش در دفتر کار و انباری چاپخانه
به گزارش پایگاه خبری 125، پس از تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر مشاهده آتش، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 20:03 دقیقه روز گذشته آتش نشانان ایستگاه 1 و 46 را به خیابان فردوسی، نرسیده به میدان فردوسی، خیابان تقوی اعزام کرد.
سید رسول محمدی، افسر آماده منطقه 5 عملیات در این باره گفت: پس از رسیدن نیروهای عملیات به محل حادثه مشاهده شد در یک ساختمان اداری 4 طبقه به مساحت 600 مترمربع به همراه یک طبقه منفی با کاربری اداری و تجاری که در طبقه زیرزمین آن یک واحد 40 مترمربعی با کاربری دفتر کار وجود داشت طعمه شعله های آتش شده و در حال سوختن بود.
وی افزود: آتش نشانان بلافاصله به 2 گروه تقسیم شدند که گروهی از آنها برای جستجوی محبوسین احتمالی تمامی طبقات را به طور کامل بررسی کرده و گروه بعدی هرچه سریعتر خود را به طبقه زیرزمین و کانون آتش سوزی رساندند و با کشیدن لوله های آبرسانی و تجهیز خود به دستگاه های تنفسی عملیات را آغاز کردند.
محمدی تصریح کرد: آتش نشانان با سرعت عمل بالای خود موفق شدند در مدت زمان کوتاهی شعله های آتش را مهار و از سرایت آن به چاپخانه جلوگیری کنند و پس از تخلیه دود از ساختمان با استفاده از فن های مخصوص آتش نشانی به ماموریت خود پایان دادند.م5
عکس: مصطفی باقری


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=119422