انجمن مدیران ساختمان

11842
برگزاری مانور امدادی و آتش نشانی در دبیرستان شهید رجائی
تاریخ : 1398/8/16 13:16: کد خبر : 11842
مانور مشترک امدادی و آتش نشانی با حضور نیروهای آتش نشانی و عوامل یگان های امدادی و انتظامی درمنطقه شمال پایتخت برگزار شد.
برگزاری مانور امدادی و آتش نشانی در دبیرستان شهید رجائی
به گزارش پایگاه خبری 125، آتش نشانان ایستگاههای 77، 10 و گروه امداد و نجات 3 به همراه عوامل اورژانس، هلال احمر، راهنمایی و رانندگی، ستاد بحران شهرداری منطقه 2، شرکت گاز، شرکت آب و نیروهای انتظامی منطقه به منظور هماهنگی هرچه بیشتر بین نیروها در دبیرستان پسرانه شهید رجائی حضور یافتند و روش های مقابله با حوادث و امدادرسانی به شهروندان تحت فرماندهی واحد را تمرین کردند.
بهنام ریاضی مدیر منطقه 2 عملیات آتش نشانی تهران در این خصوص گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده، ابتدا نیروهای آتش نشانی ایمن سازی های لازم را انجام دادند و با استفاده از تجهیزات خاموش کننده، آتش سوزی فرضی در قسمت حیاط مدرسه را خاموش کردند و بطور همزمان اقدام به تخلیه افراد از داخل ساختمان کرده و همچنین یک مصدوم فرضی را به وسیله عملیات راپل ازبالای ساختمان به سطح زمین انتقال دادند.
وی افزود: درحین این عملیات، سایر نیروهای شرکت کننده نیز وظایف محوله را طبق تخصص های سازمانی خود به خوبی به اجرا درآوردند.
این مدیر عملیات آتش نشانی خاطرنشان کرد: آتش نشانان در ادامه این مانور با کمک عوامل امدادی، مصدومان را از محل مانور خارج کرده و برای انجام معاینات پزشکی در اختیار امدادگران اورژانس و هلال احمر قرار دادند.
شایان ذکر است درپایان این مانور جلسه مشترکی با حضور مسئولین نیروهای شرکت کننده در محل برگزاری این مانور تشکیل شد و ضمن بررسی چگونگی انجام این مانور، نقاط ضعف و قوت آن نیز مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.م2
عکس: محمد کیانی


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=119459