انجمن مدیران ساختمان

11845
خودروی سواری آتش به پا کرد
تاریخ : 1398/8/18 10:27: کد خبر : 11845
آتش سوزی خودرو در داخل منزل مسکونی با تلاش همه جانبه آتش نشانان مهار و از بروز خسارت بیشتر جلوگیری شد.
خودروی سواری آتش به پا کرد
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری 125، در پی تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر مشاهده خروج دود و شعله از یک ساختمان مسکونی، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 28 را ساعت 18:02 شامگاه روز گذشته به محل حادثه در خیابان رشیدی جهان خیابان مهمان نوازان کوچه نیازمند اعزام کرد.
محمود آرین مهر افسر آماده منطقه چهار عملیات در این باره گفت: با رسیدن به محل حادثه مشاهده شد که در یک ساختمان سه طبقه قدیمی ساخت، یک دستگاه خودروی سواری سمند در حیاط منزل دچار آتش سوزی شده و شعله های آتش در حال سرایت به طبقات بالاتر بوده و دود تمام طبقات را در برگرفته بود.
وی افزود: آتش نشانان بلافاصله با رعایت نکات ایمنی، همزمان با قطع برق و گاز ساختمان، و با توجه به باریک بودن مسیر رسیدن به پارکینگ و پارک نامتعارف خودروها در کوچه وعدم امکان استقرار خودروها در این محل، اقدام به لوله کشی(حدودا 200 متر) به داخل حیاط کردند و شعله های سرکش آتش را مهار و خاموش کردند.
آرین مهر تصریح کرد: نیروهای عملیات همچنین به جستجو در طبقات برای یافتن محبوسین احتمالی پرداختند و شعله ها را قبل از سرایت به اطراف مهار و خاموش کردند.
وی افزود: خوشبختانه این آتش سوزی مصدوم و محبوس شده ای در بر نداشت و آتش نشانان پس از لکه گیری کامل و تخلیه دود با استفاده از فن فشار مثبت، به ماموریت خود پایان دادند.
گفتنی است: علت وقوع این آتش سوزی توسط کارشناسان منطقه در دست بررسی است.م4
عکس: مسعود موثق


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=119462