انجمن مدیران ساختمان

11851
مشکلات موجود برای ارتقای ایمنی در محدوده شهری منطقه 22
تاریخ : 1398/8/19 16:22: کد خبر : 11851
در نشست مدیر عامل و جمعی از مدیران سازمان آتش نشانی تهران با شهردار منطقه 22، وضعیت ایمنی این منطقه و نیزاقدامات انجام شده برای ارتقای ایمنی مورد ارزیابی و تبادل نظر قرار گرفت.
مشکلات موجود برای ارتقای ایمنی در محدوده شهری منطقه 22
به گزارش پایگاه خبری 125، در این نشست كه با حضور علی نوذرپور شهردار منطقه 22 و مهدی داوری مدیر عامل سازمان آتش نشانی و همچنین مدیران این دو مجموعه در دفتر شهر دار منطقه 22 انجام شد برفراگیر کردن فرهنگ ایمنی و مشارکت شهروندان در پیشگیری از حوادث تاکید شد.
مهندس مهدی داوری مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در این نشست گزارشی در مورد وضعیت ایمنی منطقه۲۲ در سال 97 و شش ماه اول سال 98 ارائه کرد.
علی نوذرپور شهردار منطقه 22 نیز دراین نشست گفت: متاسفانه برنامه ی قاطع جهت الزام سازندگان و بهره‌برداران برجهای مسکونی و اماکن تجاری و تجمعی این منطقه برای رعایت ضوابط ایمنی وجود ندارد.
وی به راه‌اندازی کمیته ایمنی در شهرداری منطقه ۲۲ اشاره کرد و گفت: این کمیته حداقل ماهی یک بار با حضور مدیران آتش‌نشانی منطقه و مدیریت شهری تشکیل می شود که به نظر من باید با جدیت بیشتر و مستمرتر ادامه فعالیت دهد.
بر اساس این گزارش، در این نشست به مسائل و مشكلات موجود برای حفظ ایمنی در سطح منطقه 22 پرداخته شد و همچنین تمهیدات ایمنی برای آمادگی لازم در هر زمینه مورد تاکید قرار گرفت.م1
عکس: پیام بیات


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=119486