انجمن مدیران ساختمان

11858
مهار بموقع آتش سوزی در ساختمان در حال احداث
تاریخ : 1398/8/23 12:44: کد خبر : 11858
طبقه دوم یک ساختمان شش طبقه دردست ساخت واقع در میرداماد دچار آتش سوزی شد ولی به کارگران آسیبی نرسید.
مهار بموقع آتش سوزی در ساختمان در حال احداث
به گزارش پایگاه خبری 125، پس از تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر بروز آتش سوزی در یک ساختمان نیمه کاره، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های 116 و 130 را ساعت  11:10صبح امروز به خیابان میرداماد، خیابان آرش رهسپار کرد.
محمد مومن رییس ایستگاه 130 آتش نشانی تهران دراین خصوص گفت: محل حادثه یک ساختمان شش طبقه در حال احداث بود که مقدار زیادی از یونولیت های به کار رفته در قسمت سقف طبقه دوم این کارگاه ساختمانی طعمه آتش سوزی شد و دود بسیار غلیظ ناشی از این آتش سوزی، محوطه ساختمان نیمه کاره را در بر گرفت.
وی با بیان اینکه شعله های آتش در حال سرایت به قسمت های دیگر این ساختمان نیمه کاره بود، افزود: نیروهای آتش نشانی بی درنگ جریان برق و گاز محل حادثه را قطع کردند و با استفاده از تجهیزات فردی و لوله های آبدهی، خود را به کانون آتش سوزی رساندند و عملیات مهار آتش سوزی را آغاز کردند.
مومن خاطرنشان کرد: آتش نشانان با حضور به موقع خود این آتش سوزی را مهار کرده و از بروز خسارت بیشتربه قسمت های دیگر کارگاه ساختمانی جلوگیری به عمل آوردند.
وی با بیان این که این حادثه مصدومی نداشت، خاطرنشان کرد: علت وقوع این آتش سوزی توسط کارشناسان این سازمان در حال بررسی است.م2
عکس: مسلم مویدی


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=119514