انجمن مدیران ساختمان

11874
منزل مسکونی در آتش سوخت
تاریخ : 1398/9/4 13:1:0< کد خبر : 11874
آتش سوزی منزل مسکونی در بلوار فردوس غرب خسارت مالی بر جای گذاشت.
منزل مسکونی در آتش سوخت
به گزارش پایگاه خبری 125، ساعت 20:10 دقیقه شب گذشته در پی تماس ساکنان یک مجتمع مسکونی با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 98، 100، 102 و گروه امداد و نجات 8 را به بلوار فردوس غرب، خیابان بهار جنوبی اعزام کرد.
اکبر اخلاقی افسر آماده منطقه یک عملیات درباره این حادثه گفت: یک واحد مسکونی به مساحت 90 متر مربع در طبقه اول یک مجتمع مسکونی 6 طبقه دچار آتش سوزی شده بود.
وی با اشاره به این که شعله های آتش درحال گسترش و سرایت به منازل دیگر این مجتمع مسکونی بود، افزود: آتش نشانان بلافاصله همزمان با قطع جریان برق و گاز مجتمع، به دو گروه تقسیم شدند که گروه اول اقدام به جستجو در طبقات و نجات محبوسین احتمالی کردند و گروه دوم از آتش نشانان نیز با توجه به حضور مالک در محل وقوع آتش سوزی و باز کردن در واحد، وارد منزل شدند و با کشیدن یک رشته لوله آبدهی، به خاموش کردن شعله های آتش پرداختند و در ادامه با استفاده از فن فشار مثبت اقدام به تخلیه دود موجود در محل حادثه کردند.
اخلاقی خاطر نشان کرد: درجریان این آتش سوزی خوشبختانه با حضور به موقع آتش نشانان و خاموش کردن آتش سوزی در همان لحظات اولیه به هیچ یک از ساکنین آسیبی وارد نشد و نیروهای عملیات پس از ارائه تذکرات ایمنی به مالک به ماموریت خود پایان دادند.م1
عکس: امیر احمدی


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=119561