انجمن مدیران ساختمان

11878
خودروی سواری در آتش سوخت
تاریخ : 1398/9/6 13:30:0 کد خبر : 11878
آتش سوزی خودرو سواری در پارکینگ ساختمان چهار طبقه مسکونی، با حضور به موقع آتش نشانان مهار و خاموش شد.
خودروی سواری در آتش سوخت
به گزارش پایگاه خبری 125، به دنبال اطلاع رسانی این حادثه به سامانه 125 از سوی شهروندان، بلافاصله نیروهای عملیاتی ایستگاههای 85 و 52 آتش نشانی با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 21:25 شب گذشته به خیابان مرتضوی، نرسیده به خوش اعزام شدند.
سلیمان علی تبار افسر آماده منطقه پنج عملیات آتش نشانی تهران كه به همراه آتش نشانان در محل حادثه حضور داشت در این باره گفت: یک دستگاه خودرو سواری در قسمت پارکینگ ساختمان مسکونی چهار طبقه به علت بی احتیاطی راننده و نشت بنزین برروی قطعات داغ خودرو دچار آتش سوزی شده و کاملا شعله ور بود که در پی آن، شعله های آتش نیز در حال سرایت به دیگر خودروها و دود و حرارت از طریق راه پله ها جان ساکنین را تهدید می کرد.
وی ادامه داد: دود غلیظ ناشی از این آتش سوزی، راهروها و طبقات بالایی ساختمان را در بر گرفته بود که آتش نشانان بی درنگ با بستن دستگاه های تنفسی، درمیان دود غلیظ و سیاه وارد پارکینگ ساختمان شدند و با استفاده از لوله های آبرسان آتش نشانی به مقابله با شعله های آتش پرداختند و این آتش سوزی را خاموش و از گسترش بیشتر آن جلوگیری کردند.
علی تبار تصریح کرد: خوشبختانه با اطلاع رسانی به موقع ساکنین از وقوع آتش سوزی در ساختمان و تلاش همه جانبه آتش نشانان و حضور سریع در محل به هیچ یک از ساکنین آسیب جانی وارد نشد.
آتش نشانان در پایان با ایمن سازی کامل محل و تخلیه دود داخل ساختمان به وسیله فن های فشار قوی محل را در حضور عوامل انتظامی تحویل ساکنین دادند.م5
عکس: محمدمهدی خدادادی


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=119575