انجمن مدیران ساختمان

1188
آتش به جان انباری منزل مسکونی افتاد
تاریخ : 1397/10/12 13:14 کد خبر : 1188
آتش سوزی درقسمت انباری یک منزل مسکونی در خیابان شمشیری با حضور به موقع آتش نشانان، قبل ازسرایت به اطراف خاموش شد.
آتش به جان انباری منزل مسکونی افتاد
به گزارش پایگاه خبری125، ساعت11:30دقیقه امروز در پی تماس شهروندان با سامانه 125 سازمان آتش نشانی تهران مبنی بر بروز آتش سوزی در یک منزل مسکونی بلافاصله ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران زنگ ایستگاه33 را به صدا درآورد و آتش نشانان این ایستگاه به خیابان شمشیری، خیابان طحانی، کوچه نور اعزام شدند.
به گفته حسین اسماعیلی رئیس ایستگاه 33 که به همراه آتش نشانان درمحل حادثه حضور داشتند؛ در زمان رسیدن به محل حادثه یک اتاقک انباری درنیم طبقه فوقانی یک منزل مسکونی سه طبقه به مساحت تقریبی 9 مترمربع جهت نگهداری وسایل مازاد منزل مشاهده می شد که کاملا شعله ور شده و شعله های آتش درحال سرایت به داخل منزل مسکونی بود.
وی افزود: آتش نشانان بی درنگ پس ازقطع جریان برق و گاز محل حادثه با کشیدن لوله های آبدهی به طبقه سوم این منزل مسکونی، خود را به اتاقک شعله ور رسانده و درکمترین زمان ممکن و پیش از سرایت آتش به داخل این واحد مسکونی آن را مهار و کاملا خاموش کردند.
اسماعیلی با بیان اینکه خوشبختانه دراین حادثه به کسی آسیبی نرسید ابراز داشت:آتش نشانان با بکارگیری فن های فشارمثبت دود غلیظ ناشی از این آتش سوزی را تخلیه و با ارائه تذکرات ایمنی به مالک، ماموریت خود را پایان دادند.
گفتنی است: علت بروز این آتش سوزی ازسوی کارشناسان آتش نشانی منطقه درحال بررسی است.م4
عکس: حمید قدیانی


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=117201