انجمن مدیران ساختمان

1208
مهار شعله های آتش در پارکینگ ساختمان مسکونی
تاریخ : 1397/10/29 16:40 کد خبر : 1208
آتش نشانان سه دستگاه خودرو سواری را که در پارکینگ ساختمان مسکونی دچار آتش سوزی شده بود، مهار و خاموش کردند.
مهار شعله های آتش در پارکینگ ساختمان مسکونی
به گزارش پایگاه خبری 125، در پی بروز آتش سوزی در پارکینگ ساختمان مسکونی و تماس ساکنان با سامانه 125، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران به سرعت آتش نشانان ایستگاههای 94،  55و گروه امداد و نجات 8 را به همراه تشک نجات و نردبان هیدرولیکی ایستگاه 55 ساعت 00:20 شب گذشته به بزرگراه اشرفی اصفهانی، پایین تر از سیمون بولیوار، کوچه سعدی روانه کرد.
عباس محقق فرمانده نیروهای آتش نشانی اعزامی به محل حادثه در این باره گفت: در پاركینگ یك ساختمان مسکونی چهار طبقه 8 واحدی، یک دستگاه خودروی سواری از قسمت اتاق ناگهان آتش گرفته و شعله های آتش به خودروهای مجاور سرایت کرده بود.
وی افزود: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، جریان برق و گاز ساختمان را قطع کردند و با بکارگیری دستگاه های تنفسی و تجهیزات خاموش کننده وارد پارکینگ شده و عملیات مهار آتش سوزی را آغاز کردند.
این فرمانده آتش نشانی خاطر نشان کرد: همزمان گروه دیگری از نیروهای آتش نشانی به جستجو در طبقات ساختمان مسکونی پرداختند که خوشبختانه معلوم شد هیچ یک از اهالی ساختمان در داخل طبقات و در میان دود گرفتار نشده است.
وی افزود: آتش نشانان به سرعت این آتش سوزی را مهار و کاملا خاموش کردند و از سرایت شعله های آتش و ایجاد خسارت بیشتر جلوگیری به عمل آوردند.م1
عکس: محسن مرادی


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=117340