انجمن مدیران ساختمان

1209
مرگ تلخ مرد سرایدار و مسمومیت دو نفر از ساکنان ساختمان مسکونی بر اثر گاز گرفتگی
تاریخ : 1397/10/30 11:13 کد خبر : 1209
سرایدار ساختمان پنج طبقه مسکونی شب گذشته بر اثر گاز گرفتگی در خانه سرایداری اش دچار مسمومیت شدید شده و جان خود را از دست داد.
مرگ تلخ مرد سرایدار و مسمومیت دو نفر از ساکنان ساختمان مسکونی بر اثر گاز گرفتگی
به گزارش پایگاه خبری 125، در این حادثه همچنین دو زن از ساکنان این ساختمان در داخل واحدهای مسکونی خود در طبقات فوقانی به علت انتشار گازمنواکسید کربن درفضای این ساختمان دچار گاز گرفتگی شده و روانه بیمارستان شدند.
این گزارش حاکیست، وقوع این حادثه مرگبار ساعت 22:22 دقیقه شب گذشته به سامانه 125 آتش نشانی تهران اطلاع داده شد که بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 74 به محل حادثه واقع در کوی شهران، خیابان طوقانی، بن بست یاس اعزام شدند.
به گفته مجید پورمحمدی فرمانده آتش نشانان اعزامی، محل حادثه یک ساختمان مسکونی 5 طبقه دارای 5 واحد مسکونی بود که هنگام حضور آتش نشانان، سرایدار 38 ساله این ساختمان که محل سکونت وی درطبقه زیرزمین و مجاورت موتورخانه این ساختمان بود، براثر گازگرفتگی جان خود را از دست داده بود.
وی افزود: بعد از جستجوی آتش نشانان در طبقات بالایی این ساختمان 5 طبقه مشخص شد دو نفردیگرشامل زن و دختری 28 و 14 ساله از ساکنان این ساختمان براثر استنشاق گاز منواکسیدکربن دچار گازگرفتگی و مسمومیت شده بودند که بلافاصله به بیرون از ساختمان منتقل وتحویل عوامل اورژانس حاضر در محل داده شدند.
پور محمدی در ادامه اظهار داشت: پیکر جان‌باخته برای مشخص شدن علت دقیق مرگ این سرایدار به پزشکی قانونی منتقل شد.
این فرمانده آتش نشانی تاکید کرد که تحقیقات بیشتر در خصوص دلایل بروز این حادثه هم اکنون از سوی کارشناسان آتش نشانی منطقه در دست انجام است.م1
عکس: محسن مرادی


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=117345