انجمن مدیران ساختمان

1215
انفجار شدید در ساختمان مسکونی قدیمی
تاریخ : 1397/11/4 11:45: کد خبر : 1215
انفجار شدید مواد محترقه در یک ساختمان مسکونی دو طبقه، 8 نفر را به شدت مصدوم کرد.
انفجار شدید در ساختمان مسکونی قدیمی
به گزارش پایگاه خبری 125، این حادثه ساعت 14:23 روز گذشته به سامانه 125 آتش نشانی تهران اطلاع رسانی شد که بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های 67 و 1 به همراه گروه امداد و نجات یک با هماهنگی ستاد فرماندهی این سازمان به خیابان وحدت اسلامی، خیابان طرخانی رهسپار شدند.
امیر هاتفی مدیر منطقه 5 عملیات آتش نشانی تهران با اشاره به این که محل حادثه یک ساختمان قدیمی دو طبقه بود، گفت: در طبقه اول این ملک کارگاه غیرمجاز تولید و نگه داری مواد محترقه در حجم زیاد قرار داشت که بر اثر بی احتیاطی، دچار انفجار شدیدی شده و در پی این انفجار هفت نفر خانم و یک نفر آقا دچار مصدومیت شدند.
وی تصریح کرد: آتش نشانان به سرعت با قطع جریان برق و گاز، محل حادثه را ایمن سازی کرده و پس از مجهز شدن به تجهیزات فردی، مصدومان که تعدادی از آن ها با کمک همسایگان از ساختمان خارج شده بودند را تحویل امدادگران اورژانس حاضر در محل دادند.
مدیر منطقه 5 عملیات آتش نشانی تهران، ادامه داد: نیروهای عملیاتی پس از ایمن سازی کامل محل حادثه با کمک گروه هزمت، مواد محترقه باقی مانده را از محل حادثه خارج کردند.
هاتفی در پایان گفت: متاسفانه با نزدیک شدن به شب چهارشنبه پایان سال، این ملک به محلی برای تولید و نگه داری مواد محترقه تبدیل شده بود.
گفتنی است؛ كارشناسان منطقه 5 عملیات آتش نشانی تهران در حال بررسی علت بروز این حادثه هستند.م5
عکس: محمدمهدی خدادادی


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=117383