انجمن مدیران ساختمان

1217
مهار شعله های آتش در اتاقک پشت بام
تاریخ : 1397/11/6 12:53: کد خبر : 1217
آتش سوزی اتاقک پشت بام در منزل مسکونی با حضور به موقع آتش نشانان، مهار و خاموش شد.
مهار شعله های آتش در اتاقک پشت بام
به گزارش پایگاه خبری 125، ساعت 17:15 دقیقه روز گذشته در پی تماس شهروندان با سامانه 125 سازمان آتش نشانی تهران مبنی بر بروز آتش سوزی در یک منزل مسکونی بلافاصله ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران زنگ ایستگاه 87 را به صدا درآورد و آتش نشانان این ایستگاه را به خیابان یافت آباد، خیابان بابایی، کوچه عابدینی اعزام نمود.
به گفته محمدابراهیم قاسملو فرمانده آتش نشانان اعزامی: در زمان رسیدن به محل حادثه مشاهده شد که اتاقک احداثی در پشت بام یک منزل مسکونی به مساحت تقریبی 15 متر مربع که برای اسکان، استراحت و نگهداری وسایل مازاد منزل استفاده می شد کاملا شعله ور شده و شعله های آتش در حال سرایت به داخل این منزل مسکونی بود.
وی افزود: آتش نشانان بی درنگ با کشیدن لوله های آبدهی به پشت بام این منزل، شعله های آتش را در این اتاقک قبل از سرایت به داخل واحد مسکونی، مهار و خاموش کردند.
فرمانده آتش نشانان با بیان اینکه خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیبی نرسید ابراز داشت: بر اثر شدت آتش سوزی دیوارهای ساختمان همجوار محل حادثه دچار ترک خوردگی شده بود و دود ناشی از این آتش سوزی در همه قسمت های ساختمان منتشر شده بود که نیروهای عملیاتی دود را تخلیه و به ماموریت خود پایان دادند.
گفتنی است، علت بروز این آتش سوزی ازسوی کارشناسان آتش نشانی منطقه درحال بررسی می باشد.م4
عکس: حمید قدیانی


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=117389