انجمن مدیران ساختمان

1230
آتش سوزی در آشپزخانه یک واحد مسکونی
تاریخ : 1397/11/14 13:30 کد خبر : 1230
آتش سوزی در آشپزخانه یک واحد مسکونی، شب گذشته با حضور به موقع آتش نشانان، قبل از گسترش آتش و بروز خسارت بیشتر مهار و خاموش شد.
آتش سوزی در آشپزخانه یک واحد مسکونی
به گزارش پایگاه خبری 125، در ساعت 21:35 دقیقه شب گذشته در پی تماس شهروندان با سامانه 125 آتش نشانی و اعلام وقوع یک مورد آتش سوزی در یک منزل مسکونی، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 104 را به محل حادثه واقع در محله ی تهرانسر، بلوار یاس، خیابان فجر روانه کرد.
به گفته محمد اسدی فرمانده آتش نشانان اعزامی، به محض رسیدن به محل حادثه مشاهده شد که یک واحد مسکونی به مساحت60 مترمربع درطبقه دوم یک ساختمان چهارطبقه مسکونی، از قسمت آشپزخانه آن طعمه آتش سوزی شده وشعله های آتش هم درحال سرایت به قسمت های دیگراین واحد مسکونی است.
وی اضافه کرد: آتش نشانان بلافاصله با قطع جریان برق وگاز محل حادثه، با کشیدن یک رشته لوله آبدهی، خود را به کانون آتش سوزی در طبقه دوم این ساختمان مسکونی رساندند و توانستند درکمترین زمان ممکن شعله های آتش درقسمت آشپزخانه این واحدمسکونی را خاموش کنند.
اسدی با بیان اینکه دراین حادثه به کسی آسیبی نرسید، خاطرنشان کرد: نیروی آتش نشانی با ایمن سازی محل و دادن تذکرات ایمنی لازم به مالک، محل حادثه را برای انجام اقدامات قانونی به عوامل انتظامی سپردند.
گفتنی است علت بروز این آتش سوزی هم اکنون ازسوی کارشناسان آتش نشانی منطقه درحال بررسی است.م4
عکس: مسعود موثق


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=117473