انجمن مدیران ساختمان

1231
یک ساختمان اداری دچار آتش سوزی شد
تاریخ : 1397/11/14 15:32 کد خبر : 1231
آتش سوزی در یک ساختمان پنج طبقه اداری در خیابان ولی عصر تهران مقارن ظهر امروز، آتش نشانان دو ایستگاه را به محل حادثه کشاند.
یک ساختمان اداری دچار آتش سوزی شد
به گزارش پایگاه خبری 125، طی اطلاع رسانی این حادثه به سامانه 125 از سوی شهروندان، بلافاصله نیروهای عملیاتی ایستگاههای 18 و 40 به همراه خودروهای نردبان و تشک نجات و نیز خودروی حامل دستگاه های تنفسی با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 13:37 دقیقه امروز به محل حادثه درخیابان ولیعصر، بالاتر از میدان ولیعصر راهی شدند.
امیر هاتفی مدیر منطقه پنج عملیات آتش نشانی که از همان لحظات اولیه در محل حادثه حضور یافته بود، گفت: در یکی از اتاق های طبقه چهارم به مساحت 15 متر مربع دریک ساختمان اداری پنج طبقه، آتش سوزی رخ داد به طوری که هنگام رسیدن آتش نشانان دود غلیظی سر تاسر طبقه چهارم را فرا گرفته بود و همچنین از پنجره های این ساختمان دود زیادی خارج می شد.
وی ادامه داد: نیروهای آتش نشانی به سرعت جریان برق و گاز را قطع کردند و سپس با استفاده از لوله های آبرسانی، عملیات مهار شعله های آتش را آغاز کردند.
مدیر منطقه پنج عملیات آتش نشانی، تصریح کرد: همزمان گروه دیگری از آتش نشانان به منظور جستجو و نجات افراد محبوس شده احتمالی وارد ساختمان شدند و ساکنان و کارکنان را از طریق راه پله ها به سلامت از میان دود غلیظ به بیرون از ساختمان هدایت کردند.
هاتفی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این حادثه هیچ یک از افراد حاضر در ساختمان آسیبی ندید و نیروهای عملیاتی در کوتاه ترین زمان ممکن، این آتش سوزی را پیش از سرایت آن به اتاقها و دفاتر دیگر مهار و کاملا خاموش کردند.
لازم به توضیح است علت بروز این آتش سوزی توسط کارشناسان آتش نشانی درحال بررسی است.م5
عکس: مصطفی باقری


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=117476