انجمن مدیران ساختمان

1242
عملیات 125 برای رهاسازی خودروهای مانده در زیر داربست ها
تاریخ : 1397/11/25 10:1: کد خبر : 1242
سقوط داربست های یک ساختمان پنج طبقه به داخل خیابان موجب گرفتار شدن یک خودرو سواری و چندین موتور سیکلت در زیر داربست ها شد.
عملیات 125 برای رهاسازی خودروهای مانده در زیر داربست ها
به گزارش پایگاه خبری 125، همزمان با تماس شهروندان با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، بلافاصله نیروهای عملیاتی ایستگاه 5 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 16:50 دقیقه دیروز به محله خیابان هلال احمر، خیابان فاتح چهر روانه شدند.
جواد حسنی فرمانده ایستگاه 5 آتش نشانی در این باره گفت: کارگران در حال جمع آوری داربست های فلزی از نمای یک ساختمان 5 طبقه بودند که ناگهان داربست ها یکباره از کنترل خارج شد و بر بروی یک دستگاه خودروسواری پراید و نیز سه دستگاه موتور سیکلت پارک شده، سقوط کرد.
وی ادامه داد: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، با کشیدن نوار هشدار دهنده، ایمن سازی های لازم را انجام دادند و با کمک کارگران، وسایل نقلیه گیر افتاده در زیر این داربست ها را رها کردند و سپس تمامی داربست ها از محل جمع آوری شد.
این فرمانده آتش نشانی با اعلام این که علت بروز این حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه این حادثه خسارت جانی نداشت.م5
عکس: محمدمهدی خدادادی


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=117539