انجمن مدیران ساختمان

12459
مهار آتش سوزی در ساختمان مسکونی
تاریخ : 1398/9/9 14:4:0< کد خبر : 12459
با حضور به موقع آتش نشانان، آتش سوزی ساختمان مسکونی در 46 متری نارمک، مهار و از سرایت آن به اطراف جلوگیری شد.
مهار آتش سوزی در ساختمان مسکونی
به گزارش پایگاه خبری 125، در پی تماس شهروندان با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 18:25 به سرعت آتش نشانان ایستگاه های 31، و گروه نجات 12 و نیز خاور دستگاه تنفسی و خودروی نردبان هیدرولیکی را به خیابان دماوند، خیابان 46 متری نارمک، خیابان آغمیونی اعزام کرد.
یداله مددی معاون منطقه 6 عملیات که در محل آتش سوزی حضور داشت در این باره ابراز داشت: به محض رسیدن به محل حادثه مشاهده شد در یک ساختمان 5 طبقه سه واحدی در طبقه پنجم، دود و آتش زیادی به بیرون زبانه می کشید و هر لحظه امکان سرایت آن به واحد های دیگر وجود داشت.
وی افزود: ساکنینی که در محل حادثه حضور داشتند خبر از محبوس شدن تعدادی از ساکنین در ساختمان را دادند که آتش نشانان بلافاصله به دو تیم تقسیم شدند و همزمان تعدادی دیگر با قطع برق و گاز اقدام به کشیدن لوله های آبرسانی به محل آتش سوزی کردند.
وی ادامه داد: تعدادی از آتش نشانان جهت جستجوی محبوسین احتمالی وارد ساختمان شدند وهمزمان آتش سوزی را مهار و خاموش کردند.
مددی تصریح کرد: خوشبختانه تعدادی از ساکنین که در واحدهای مسکونی خود حضور داشتند به محل امن در واحدهای خود پناه برده بودند و آتش نشانان نیز به وسیله دستگاه فن فشار قوی، دودهای جمع شده داخل ساختمان را تخلیه و ضمن ایمن سازی نسبت به جدا کردن وسایل سالم از وسایل سوخته شده اقدام کردند.
گفتنی است؛ خوشبختانه این آتش سوزی صدمات جانی در بر نداشت.م6
عکس: محمدرضا نظری


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=119593