انجمن مدیران ساختمان

12469
مانور آتش نشانی در یک مجتمع بزرگ مسکونی برگزار شد
تاریخ : 1398/10/26 12:30 کد خبر : 12469
نیروهای آتش نشانی با همکاری سایر عوامل امدادی منطقه، مانور مهار آتش سوزی ها و امدادرسانی به افراد گرفتار را در یک مجتمع مسکونی 412 واحدی واقع در بلوار معلم یافت آباد اجرا کردند.
مانور آتش نشانی در یک مجتمع بزرگ مسکونی برگزار شد
به گزارش پایگاه خبری 125، آتش نشانان ایستگاه 87 به همراه عوامل ستاد بحران شهرداری منطقه 18، گروه های مقابله با حوادث شرکت های گاز، آبفا و برق، امدادگران هلال احمر، گروهی از کادر پزشکی اورژانس و نیروهای انتظامی در مجتمع مسکونی 412 واحدی واقع در یافت آباد – بلوار معلم میدان سروستان حضور یافتند و با همکاری یکدیگر، نحوه مهار آتش سوزی ها و روش های امداد رسانی به افراد حادثه دیده را تمرین کردند.
داوود قلی زاده معاون منطقه چهار عملیات آتش نشانی در باره این مانور گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده و هماهنگی های صورت گرفته، دراین مجتمع مسکونی آتش سوزی رخ داده و تعدادی از افراد در این ساختمان ها گرفتار شده بودند.
وی افزود: آتش نشانان ابتدا با نصب نوارها و علائم هشدار دهنده، ایمن سازی های لازم را انجام دادند و با استفاده از تجهیزات خاموش کننده، آتش سوزی در ساختمان ها را مهار و کاملا خاموش کردند.
قلی زاده در ادامه اظهار داشت: همزمان با مانور مهار آتش سوزی ها، گروه امداد و نجات آتش نشانی به همراه عوامل امدادی، عملیات امداد رسانی به افراد گرفتاررا آغاز کردند و پس از انتقال افراد به محل امن، مصدومان را هم برای انتقال به مراکز درمانی تحویل کادر پزشکی اورژانس دادند.
معاون عملیات منطقه 4 آتش نشانی با اشاره به اجرای عملیات نجات شهروندان با نردبان هیدرولیکی، اضافه کرد: در پایان این مانور اصول ایمنی آتش نشانی و چگونگی کار با خاموش کننده های دستی توسط مربیان آموزش سراها به شهروندان آموزش داده شد.م4
عکس: ایستگاه 87


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=119963