انجمن مدیران ساختمان

1247
مهار آتش در کارگاه مبل سازی
تاریخ : 1397/11/27 12:53 کد خبر : 1247
آتش سوزی كارگاه مبل سازی در شهرک مرتضی گرد، خسارت مالی بر جای گذاشت.
مهار آتش در کارگاه مبل سازی
به گزارش پایگاه خبری 125، با تماس کارگران یک کارگاه نجاری و اطلاع رسانی این حادثه به سامانه 125، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 12 را به همراه خودرو حامل دستگاه های تنفسی، ساعت 00:05 دقیقه روز گذشته(بامداد جمعه) رهسپار شهرک مرتضی گرد خیابان ولیعصر(عج) سوم نمود.
داود قلی زاده معاون منطقه چهار عملیات در این باره گفت: بارسیدن به محل حادثه مشاهده شد که در داخل یک مغازه با کاربری نجاری و دارای سه طبقه مسکونی در طبقات فوقانی این واحد تجاری آتش وسوزی رخ داده و شعله های سرکش آتش در حال گسترش و سرایت به دیگرنقاط این ساختمان بود.
وی افزود: با توجه به این که کارگاه مملو از چوب، تخته و رنگ بود، نیروهای آتش نشانی بلافاصله پس از قطع جریان برق با بکارگیری تجهیزات ویژه و لوله های آبرسانی از دو جهت خود را به کانون آتش سوزی رساندند.
قلی زاده تصریح کرد: نیروهای عملیات تلاش خود را برای مهار شعله های آتش آغاز کردند و در مدت زمان کوتاهی موفق شدند آتش سوزی را خاموش و از سرایت شعله های آتش به قسمت های دیگر کارگاه جلوگیری کردند.
وی افزود: خوشبختانه این حادثه هیچگونه محبوس شده ای در میان آتش سوزی نداشت و نیروهای عملیات پس از اطمینان از نبود خطر، با تحویل محل حادثه به مالک، ماموریت خود را پایان دادند.م4
عکس: مسعود موثق


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=117548