انجمن مدیران ساختمان

12470
حضور سرزده شهردار تهران در محل حادثه آوار یک ساختمان در دست ساخت
تاریخ : 1398/10/26 12:57 کد خبر : 12470
شهردار تهران شب گذشته به صورت سرزده با حضور در صحنه حادثه ریزش آوار یک ساختمان در حال ساخت از نزدیک شاهد عملیات امدادی نیروهای آتش نشانی بود.
حضور سرزده شهردار تهران در محل حادثه آوار یک ساختمان در دست ساخت
به گزارش پایگاه خبری 125، پیروز حناچی شهردارتهران شب گذشته درحال عبور از حوالی محل این حادثه بود که به طور سرزده در محل آوار حضور یافت و از نزدیک درجریان فعالیت های امدادی آتش نشانان قرار گرفت.
بر اساس این گزارش، حادثه آوار در یک ساختمان چهارطبقه درحال ساخت واقع در خیابان ستارخان رخ داد و طی آن براثر فروریختن سقف طبقه سوم، دوکارگر زیرآوار ماندند.
این حادثه ساعت 20:50 دقیقه شب گذشته توسط کارگران به سامانه 125 اطلاع داده شد که با هماهنگی ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 112 و گروه امداد نجات 18 این سازمان به محل حادثه واقع خیابان ستارخان، خیابان حبیب اللهی اعزام شدند.
هادی حافظی فرمانده ایستگاه 112 سازمان آتش نشانی تهران در مورد چگونگی بروزاین حادثه گفت: تعدادی از کارگران مشغول کار در طبقه سوم ساختمان چهار طبقه در دست ساخت بودند که به دلیل نامعلومی ناگهان بخشی از سقف طبقه سوم آن فروریخت و دو نفر از کارگران در زیر تلی از سنگ وخاک گرفتار شد که قبل از رسیدن آتش نشانان توسط کارگران از زیر آوار خارج شده بودند.
وی افزود: آتش نشانان بلافاصله اقدام به از ایمن سازی محل کردند و پس از دادن تذکرات ایمنی به کار خود پایان دادند.
شایان ذکر است شهردار تهران که به طور سرزده در محل حادثه حضور یافته بود از عملکرد پرسنل آتش نشانی دراین حادثه ابراز رضایت کرد.م2
عکس: منطقه دو عملیات


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=119965