انجمن مدیران ساختمان

12476
مانور مقابله با آتش سوزی در مجتمع اداری تجاری
تاریخ : 1398/10/29 13:30 کد خبر : 12476
مانور امداد و نجات و مقابله با آتش سوزی در یک مجتمع اداری تجاری توسط آتش نشانان منطقه یک عملیات سازمان آتش نشانی تهران بر گزار شد.
مانور مقابله با آتش سوزی در مجتمع اداری تجاری
به گزارش پایگاه خبری 125، این مانور عملیاتی روز گذشته با شرکت آتش نشانان ایستگاههای 27، 74، 100 در یک ساختمان تجاری اداری واقع در بلوار تعاون با موفقیت به اجرا در آمد.
ابراهیم نادرپور رئیس ایستگاه 27 و مسئول برگزاری این مانور در تشریح این مانور گفت: با هماهنگی ستاد فرماندهی به صورت همزمان زنگ ایستگاه های مذکور به صدا در آمد وآتش نشانان بلافاصله به سمت محل مانور در بلوار تعاون حرکت کردند.
وی افزود: آتش نشانان در محل مانور به سه گروه تقسیم شدند، گروه اول بعداز تجهیز کردن خود به دستگاه تنفسی اقدام به قطع برق و گاز مجموعه کرده و سپس مصدومین گرفتار شده را از طبقات به بیرون ساختمان منتقل کردند و گروه دوم هم به طور همزمان با کشیدن لوله آبرسانی به خاموش کردن آتش یک دستگاه خودرو سواری در طبقه منفی دو پرداختند و جهت ایمن سازی محل اقدامات لازم را انجام دادند.
رئیس ایستگاه آتش نشانی در ادامه ابراز داشت: گروه سوم آتش نشانان برای خارج کردن محبوسین فرضی با استفاده از تجهیزات نجات.آتش نشانان با استفاده از فن های آتش نشانی، دود های ناشی از آتش سوزی درداخل برج را به بیرون از ساختمان هدایت کردند.م1