انجمن مدیران ساختمان

12486
آتش نشانان در بیمارستان آتیه تمرین کردند
تاریخ : 1398/11/1 16:11: کد خبر : 12486
مانور مشترک ایمنی و آتش نشانی با حضور نیروهای آتش نشانی و عوامل یگان های امدادی منطقه غرب تهران در محل بیمارستان آتیه واقع در شهرک غرب برگزار شد.
آتش نشانان در بیمارستان آتیه تمرین کردند
به گزارش پایگاه خبری 125، آتش نشانان ایستگاه 25 و نجات 3 به همراه عوامل ستاد بحران، نیروهای انتظامی، راهور و همچنین نیروهای امدادی اداره گاز، آب، برق و نیز کارکنان و پزشکان بیمارستان آتیه به منظور هماهنگی بین عوامل امدادی و همچنین آمادگی هرچه بیشتر در مواقع وقوع بحران درمحل ساختمان بیمارستان آتیه حضورپیدا کرده و روش های مقابله با حوادث و امداد رسانی در ساعت صفر با شهروندان را تمرین کردند.
بهروز قیاسی رییس ایستگاه 25 آتش نشانی در این خصوص گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده، ابتدا نیروهای آتش نشانی ایمن سازی های لازم را انجام دادند وسپس با استفاده از تجهیزات خاموش کننده و کشیدن لوله آب دهی، آتش سوزی فرضی در قسمت رختشویخانه بیمارستان را خاموش کردند.
وی افزود: سایرنیروهای شرکت کننده نیز دراین مانور به طور همزمان وظایف محوله را به خوبی انجام دادند و همچنین نیروهای آتش نشانی در ادامه عملیات خود اقدام به تخلیه افراد از داخل ساختمان کرده و چندین مصدوم فرضی را از قسمت تاسیسات و رختشویخانه بیمارستان به بیرون ازساختمان و مکان امن انتقال دادند.
قیاسی تصریح کرد: آتش نشانان در ادامه این مانور با کمک عوامل امدادی، تعداد دیگری ازمصدومان را از محل مانور خارج کرده و برای انجام معاینات پزشکی تحویل امدادگران اورژانس دادند.م2
عکس: منطقه دو عملیات


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=119997