انجمن مدیران ساختمان

12488
مهار آتش در انبار کفش
تاریخ : 1398/11/2 12:21: کد خبر : 12488
آتش سوزی انبار کفش در خیابان خیام، با تلاش به موقع آتش نشانان مهار و به طور کامل خاموش شد.
مهار آتش در انبار کفش
به گزارش پایگاه خبری 125، این حادثه ساعت 14:49 دقیقه روز گذشته رخ داد که بلافاصله پس از تماس شهروندان با سامانه 125، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 67 را به همراه خودروی تنفسی، به محل حادثه در خیابان خیام شمالی، کوچه لباسچی دوم اعزام کرد.
محمدرضا عیسی پور رییس ایستگاه 67 آتش نشانی تهران با حضور در محل حادثه در این باره گفت: در محل حادثه یک ساختمان دو طبقه با کاربری انبار کفش به مساحت تقریبی 70 متر مربع مملو از کارتن های بسته بندی شده کفش دچار آتش سوزی شده و دود غلیظی اطراف محل آتش سوزی را در بر گرفته بود.
وی افزود: با توجه به اینکه محل حادثه، یکی از ورودی های بازار بزرگ تهران بود و به علت باریک بودن معبر و وجود مانع همچون موتورسیکلت و چرخ دستی های بازار ، آتش نشانان به سرعت مسیر طولانی را لوله کشی کرده و آبرسانی را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دادند و خود را به محل حادثه رساندند.
عیسی پور تصریح کرد: با رسیدن به محل حادثه و ایمن سازی اولیه آتش نشانان پس از تجهیز خود به دستگاه تنفسی،آتش سوزی را پیش از سرایت به اطراف، مهار و کاملا خاموش کردند و در ادامه با استفاده از فن های تهویه مخصوص آتش نشانی، دود ناشی از آتش سوزی را از محل حادثه خارج کردند.
وی ضمن اعلام علت حادثه از سوی کارشناسان آتش نشانی، خاطرنشان کرد: خوشبختانه این حادثه آسیب جانی در بر نداشت.م5
عکس: مسلم مویدی


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=120000