انجمن مدیران ساختمان

12741
مصدومیت مرد میانسالی در آتش سوزی یک منزل مسكونی
تاریخ : 1398/11/17 9:29: کد خبر : 12741
تلاش مردی برای خاموش کردن آتش سوزی اتاقک لوازم اضافی خانه در پشت بام ساختمان سه طبقه مسکونی موجب مصدومیت و سوختگی وی شد.
مصدومیت مرد میانسالی در آتش سوزی یک منزل مسكونی
به گزارش پایگاه خبری 125، ساعت 07:30 دقیقه صبح روز گذشته در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه 125 و اطلاع رسانی آتش سوزی در یك ساختمان مسكونی 3 طبقه واقع در فلكه سوم دولت آباد، خیابان حبیبی، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاههای 14 و 79 به همراه یک دستگاه خودرو نردبان آتش نشانی را به محل حادثه روانه كرد.
سعید نوری خصال فرمانده آتش نشانان اعزامی در خصوص چگونگی بروز این حادثه گفت: در پشت بام یك ساختمان مسكونی به علت نامعلومی یک اتاقک کوچک که مقداری لوازم خانه مستهلك درآن قرار داشت، در كنار قفسه كبوترها دچار آتش سوزی شد.
وی افزود: مالك منزل مسكونی با مشاهده آتش سوزی که از درون این اتاقک بیرون می زد، اقدام به خاموش كردن شعله های آتش کرد که تلاش او نتیجه ای نداد و خود نیزدچار آسیب دیدگی شد.
این فرمانده آتش نشانی تصریح کرد:آتش نشانان به محض حضور در محل حادثه با رعایت موارد ایمنی و با استفاده از یك رشته لوله آبده به مقابله با این آتش سوزی پرداخته و شعله های آتش را مهار و کاملا خاموش كردند.
نوری خصال ادامه داد : این مرد 47 ساله كه در این آتش سوزی از قسمت دست، صورت و قفسه سینه دچار سوختگی شده بود، پس از انتقال او به بیرون از منزل مسكونی توسط آتش نشانان، برای مداوا به مركزدرمانی منتقل شد.
گفتنی است علت وقوع این آتش سوزی توسط كارشناسان سازمان آتش نشانی تهران در حال بررسی است.م7
عکس: امیر واحدی


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=120089