انجمن مدیران ساختمان

12763
انبار مستعمل لوازم اداری آتش گرفت
تاریخ : 1398/11/20 13:43 کد خبر : 12763
آتش سوزی در سوله ی مملو از اجناس مستعمل یک ساختمان اداری با تلاش نیروهای عملیات دو ایستگاه آتش نشانی تهران شب گذشته مهار و خاموش شد.
انبار مستعمل لوازم اداری آتش گرفت
به گزارش پایگاه خبری 125، ساعت 19:10 دقیقه روز گذشته در پی تماس تعدادی از شهروندان و کسبه با سامانه 125 و اعلام وقوع این آتش سوزی، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله نیروهای عملیات ایستگاه های 38 و 65 و تیم نجات 5 به همراه خودروی حامل دستگاه های تنفسی را به محل حادثه واقع در بزرگراه آیت اله سعیدی، ابتدای خیابان طالقانی رهسپار کرد.
به گفته بهزاد امیدی فرمانده آتش نشانان اعزامی، سوله ای به وسعت 1500 مترمربع مملو از اجناس مستعمل که دارای انبارنگهداری این مصنوعات نیز بود، دچار آتش سوزی شد به گونه ای که هنگام رسیدن به محل حادثه مساحتی درحدود 150 مترمربع از این سوله طعمه آتش شده بود وشعله های آتش به سرعت در حال گسترش و سرایت به سایر قسمت های این سوله بود.
وی افزود: آتش نشانان بی درنگ با قطع برق و گاز سوله وبا تجهیز خود به دستگاه های تنفسی، به وسیله لوله های آبرسان قبل از اینکه شعله های آتش به قسمت های دیگر انبار سرایت کند، این آتش سوزی را مهار و کاملا خاموش کردند.
امیدی خاطرنشان کرد: پس از خاموش شدن کامل آتش سوزی و تخلیه دود ناشی از این آتش سوزی، نیروهای آتش نشانی تذکرات ایمنی لازم رابه نگهبانان ارائه کردند.
این فرمانده آتش نشانی اعلام کرد: خوشبختانه این حادثه مصدومیت جانی در بر نداشت و علت اصلی بروز این آتش سوزی نیز از سوی کارشناسان منطقه چهارعملیات سازمان آتش نشانی تهران در دست بررسی است.م4
عکس: مسعود موثق


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=120123