انجمن مدیران ساختمان

12766
یک ساختمان در دست ساخت آتش گرفت
تاریخ : 1398/11/21 11:51 کد خبر : 12766
در آتش سوزی ضایعات یک ساختمان در حال احداث واقع در منطقه شهران، به هیچ یک از کارگران آسیب جانی نرسید و شعله های آتش نیز به سرعت توسط آتش نشانان خاموش شد.
یک ساختمان در دست ساخت آتش گرفت
به گزارش پایگاه خبری ۱۲۵، به دنبال تماس تلفنی شهروندان با سامانه 125، وقوع این حادثه ساعت 18:13 دقیقه عصر روز گذشته به سازمان آتش نشانی تهران اطلاع رسانی شد که ستاد فرماندهی این سازمان بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 74 را به فلکه دوم کوی شهران رهسپار کرد.
به گفته مهدی نقی زاده فرمانده آتش نشانان اعزامی، مقداری چوب و ضایعات در طبقه منفی یک ساختمان ۵ طبقه درحال ساخت به علت نامشخصی طعمه آتش سوزی شد و همچنین دود بسیار غلیظ حاصل از آن نیز راهروها و طبقات این ساختمان را فرا گرفت.
وی در ادامه اظهار داشت: نیروهای آتش نشانی بلافاصله پس از قطع جریان برق ساختمان و ایمن سازی محل حادثه، با استفاده از تجهیزات کامل و لوله آبرسانی، خود را به کانون آتش سوزی در زیرزمین و طبقه منفی یک این ساختمان نیمه ساز رساندند و با تلاش فراوان آتش سوزی ضایعات را مهار و کاملاً خاموش کردند.
این فرمانده آتش نشانی علت بروز این آتش سوزی را از سوی کارشناس آتش نشانی منطقه در دست بررسی ذکر کرد و گفت: آتش نشانان پس از لکه گیری این آتش سوزی، با استفاده از فن های قوی آتش نشانی، عملیات تهویه و تخلیه دود به بیرون از این ساختمان را انجام داده و پس از ایمن سازی کامل محل حادثه، ساختمان نیمه کاره را تحویل مدیر پروژه دادند.
وی در خاتمه اعلام کرد که خوشبختانه در این حادثه کارگران ساختمان صدمه ای ندیدند.م1
عکس: روابط عمومی منطقه یک عملیات


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=120130