انجمن مدیران ساختمان

12771
کارگاه ریسندگی جوراب طعمه آتش شد
تاریخ : 1398/11/23 12:59 کد خبر : 12771
آتش سوزی کارگاه ریسندگی جوراب در خیابان خیام آتش نشانان سه ایستگاه را به محل حادثه کشاند.
کارگاه ریسندگی جوراب طعمه آتش شد
به گزارش پایگاه خبری 125، در پی بروز آتش سوزی در کارگاه ریسندگی جوراب و تماس کارگران با سامانه 125 ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران حوالی ظهر امروز نیروهای عملیات ایستگاه های 4، 7 و 67 را به همراه گروه امداد و نجات 9 به محل حادثه در خیابان خیام، بازار دروازه نو اعزام کرد.
علیرضا جبارزاده معاون منطقه 5 عملیات که فرماندهی محل حادثه را بر عهده داشت در این باره اظهار داشت: محل حادثه یک ساختمان مسکونی 4 طبقه با کاربری کارگاه های ریسندگی جوراب بود که طبقه چهارم آن در زمان رسیدن آتش نشانان به طور کامل شعله ور بود.
وی افزود: آتش نشانان بی درنگ به دو گروه تقسیم شدند و گروه اول با قطع برق و گاز ساختمان ایمن سازی های اولیه را انجام دادند و گروه دوم با استفاده از لوله های آبدهی وارد ساختمان شدند و به جستجوی محبوسین احتمالی پرداختند.
معاون منطقه 5 عملیات با اشاره به نجات دو نفر از میان دود و آتش تصریح کرد: در این کارگاه دو مرد 50 و 60 ساله توسط آتش نشانان از میان دود خارج شدند که یکی از آنها به دلیل سوختگی ناشی از آتش سوزی برای اعزام به مرکز درمانی تحویل امدادگران اورژانس شد و دیگری که دچار دود گرفتگی جزئی شده بود به صورت سرپایی در محل مداوا شد.
وی افزود: آتش نشانان با استفاده از چندین رشته لوله آبدهی از چند جهت به سوی شعله های آتش حمله ور شدند و آن را مهار و خاموش کردند.
جبارزاده تاکید کرد: آتش نشانان هم اکنون در حال لکه گیری و تخلیه دود ناشی از آتش سوزی هستند.م5
عکس: محمدمهدی خدادادی


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=120144