انجمن مدیران ساختمان

1292
یکسان سازی تبلیغات محیطی چهارشنبه آخر سال در سطح کشور
تاریخ : 1397/11/28 16:12 کد خبر : 1292
نخستین نشست تخصصی هم اندیشی مدیران روابط عمومی سازمان آتش نشانی کلان های کشور به منظور یکسان سازی تبلیغات محیطی در خصوص چهارشنبه آخرسال در قالب کمپین نه به چهارشنبه سوری خطرناک در سازمان آتش نشانی تهران برگزار شد.
یکسان سازی تبلیغات محیطی چهارشنبه آخر سال در سطح کشور
به گزارش پایگاه خبری 125، در نشست مدیران روابط عمومی آتش نشانی کلان شهرها که با حضور مدیر عامل سازمان آتش نشانی تهران برگزار شد، طرح های تبلیغاتی چهارشنبه آخر سال مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.
در این نشست که مدیران روابط عمومی سازمان آتش نشانی کلان شهرهای مشهد، اصفهان، تبریز، اهواز، قم، یزد، کرج، اردبیل، ارومیه، کرمانشاه، بندرعباس، رشت، کرمان، همدان، اراک، زاهدان، تهران و همچنین آتش نشانی نسیم شهر و نماینده ای از مجمع کلان شهرهای وزارت کشور حضور داشتند، بر همکاری و اهتمام لازم برای انجام تبلیغات متحدالشکل و یکدست در رابطه با کمپین "نه به چهارشنبه سوری خطرناک" به منظور کاهش آسیب های جانی تاکید شد.
مهدی داوری مدیر عامل سازمان آتش نشانی تهران طی سخنانی دراین نشست هم اندیشی ضمن خیرمقدم به مدیران روابط عمومی آتش نشانی کلانشهر ها، وقوع حوادث و آتش سوزی های بزرگ در سال های اخیر و جانفشانی های آتش نشانان سراسر کشور از جمله حادثه پلاسکو را نقطه عطفی درآشنایی و شناخت هرچه بیشترمردم با آتش نشانی دانست.
وی اعتماد مردم به آتش نشانی را بزرگترین سرمایه معنوی سازمان های آتش نشانی ذکر کرد و افزود: ما باید به این ارزش و سرمایه توجه کرده و از آن برای گسترش فرهنگ ایمنی درسطح جامعه به بهترین شکل ممکن بهره برداری کنیم.
مدیر عامل آتش نشانی تهران با اعلام این که آتش نشانان امروزنسبت به 30سال پیش باید تخصصی تر عمل کنند، گفت:تحقیقات نشان می دهد درساختمان های 40 سال قبل درصورت بروز آتش سوزی باتوجه به ساختار ساختمان، مردم 17 دقیقه فرصت فرار ایمن داشتند ولی امروزبا توجه به تغییرات در نوع مواد بکاررفته در ساختمان ها و لوازم، این فرصت بین 2 تا 3 دقیقه است، بنابراین ما باید دید مردم را اصلاح کنیم چون ایمن نبودن ساختمان ها باعث از بین رفتن انسان ها می شود.
وی با اشاره به ایجاد کمپین نه به چهارشنبه سوری خطرناک، تصریح کرد: در سال گذشته اجرای این شعار توسط مردم در اکثر نقاط کشور، موجب شد تلاش های ما مؤثر شده و حوادث کاهش یابد، البته امسال هم تصمیم داریم کمپین را راه بیندازیم که رویکردمان هم همراهی با خانواده ها و فرزندان است.
داوری در خاتمه اظهار امیدواری کرد که این نشست ها که در سطح کلان شهرهاست قطعا می تواند در جهت کاهش حوادث چهارشنبه آخر سال مثمر ثمر باشد.
درادامه این نشست تخصصی مدیران روابط عمومی سازمان آتش نشانی کلانشهرها ضمن بررسی سه طرح مطرح شده و موافقت اکثریت اعضا با یکی از این طرح ها، نقطه نظرات خود را نیز در خصوص تکمیل این طرح ارائه کردند.
عکس: روابط عمومی


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=117559