انجمن مدیران ساختمان

1293
نجات 5 نفر در آتش سوزی یک واحد مسکونی
تاریخ : 1397/11/28 17:10 کد خبر : 1293
یک واحد مسکونی در شرق تهران که تبدیل به انبار شده بود، روزگذشته طعمه آتش سوزی شد.
نجات 5 نفر در آتش سوزی یک واحد مسکونی
به گزارش پایگاه خبری 125، زمانی که دود شدیدی از ساختمان به طبقات فوقانی نفوذ کرد، ساکنان در طبقات محبوس شدند و همچنین با سامانه 125 تماس گرفته و از آتش نشانی کمک خواستند.
ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران پس از دریافت خبر این حادثه در ساعت 11:10 دیروز، به سرعت نیروهای عملیات ایستگاههای 31و60 و نجات 11 و همچنین خودروی بالابر را روانه ی خیابان پیروزی، خیابان اول نیروی هوایی کرد.
حمید بهزادی رییس ایستگاه 60 آتش نشانی تهران که در محل حادثه حاضر شده بود درباره ی این آتش سوزی اظهار داشت: محل حادثه یک واحد مسکونی 85 مترمربعی در طبقه همکف یک ساختمان 4 طبقه بود که به انبار وسایل تبدیل شده بود.
وی افزود: هنگامی که به محل حادثه رسیدیم، شعله و دود زیادی از در و پنجره های این واحد مسکونی خارج می شد.
بهزادی تصریح کرد: آتش نشانان بلافاصله علاوه بر قطع برق و گاز ساختمان و ایمن کردن محل، با کشیدن لوله ی آبدهی وارد ساختمان شده و عملیات مهار آتش را آغاز کردند.
این فرمانده آتش نشانی درادامه گفت: همزمان گروهی دیگر از آتش نشانان نیز برای جستجو وارد ساختمان شده و 5 نفر از ساکنان که دونفر آنان مرد و سه نفر زن بودند، را نجات داده و به پشت بام و محل امن منتقل کردند.
وی ادامه داد: خوشبختانه در این آتش سوزی به هیچ کس آسیبی نرسید و کارشناسان آتش نشانی پس از خاموش شدن این آتش سوزی به بررسی علت آن پرداختند.م6
عکس: منطقه شش عملیات


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=117562