انجمن مدیران ساختمان

1315
خانه قدیمی در محاصره آتش
تاریخ : 1397/12/4 8:29:0 کد خبر : 1315
آتش سوزی در یک خانه قدیمی ساخت در سه راه امین حضور، با تلاش آتش نشانان مهار و خاموش شد.
خانه قدیمی در محاصره آتش
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری 125، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران ساعت 11:42 با دریافت خبر وقوع این حادثه بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه 3 را به همراه گروه نجات ایستگاه یک به محل حادثه در سه راه امین حضور، خیابان جاویدی اعزام كرد.
رحمان شکری رئیس ایستگاه 3 سازمان آتش نشانی تهران در این باره گفت: در محل حادثه یک ساختمان دو طبقه قدیمی دیده می شد که زیرزمین آن به مساحت 40 متر مربع کاملا شعله ور شده و دود زیادی از پنجره ها به بیرون زبانه می کشید و احتمال می رفت تعدادی از ساکنین در طبقه اول محبوس شده باشند.
وی افزود: آتش نشانان بلافاصله با کشیدن لوله های آبرسانی و ایمن سازی محل حادثه با قطع سیستم برق و گاز ساختمان، به دو گروه تقسیم شدند که گروه اول به وسیله یک رشته لوله آبدهی به مقابله با آتش سوزی و گروه دوم نیز به طور همزمان به جستجو و نجات محبوسین احتمالی در ساختمان پرداختند.
شکری خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از مهار و خاموش کردن کامل آتش سوزی و تخلیه کامل دود، با اطمینان از رفع هر گونه خطر، به ماموریت خود پایان دادند.
شکری ادامه داد: خوشبختانه با حضور به موقع و عکس العمل سریع آتش نشانان این آتش سوزی در کمترین زمان ممکن کاملا خاموش شد و از سرایت شعله های آتش به طبقات بالایی جلوگیری بعمل آمد.
خوشبختانه در این آتش سوزی به کسی آسیبی نرسید و علت این آتش سوزی توسط کارشناسان پیشگیری منطقه در دست بررسی قرار گرفت.م5
عکس: مصطفی باقری


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=117608