انجمن مدیران ساختمان

1318
آتش سوزی تعمیرگاه خودرو در بلوار تیموری
تاریخ : 1397/12/4 13:21: کد خبر : 1318
بروز آتش سوزی در تعمیرگاه خودرودر بلوار شهید تیموری خسارت مالی فراوان بر جای گذاشت.
 آتش سوزی تعمیرگاه خودرو در بلوار تیموری
به گزارش پایگاه خبری 125، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران ساعت 6:45 صبح امروز با دریافت خبر وقوع این حادثه بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه های 8 و 112 را به محل حادثه در بلوار تیموری، نرسیده به میدان تیموری، بعداز مترو دانشگاه شریف اعزام كرد.
محسن مجیدی رئیس ایستگاه 8 آتش نشانی در این باره گفت: در هنگام رسیدن به محل حادثه از یک تعمیرگاه خودرو، دود و شعله فراوانی به بیرون زبانه می کشید.
وی افزود: این تعمیرگاه به مساحت تقریبی 60 متر مربع و در بالای یک ساختمان سه طبقه مسکونی وجود داشت.
وی ادامه داد: با توجه به دود و حرارت حاصل از سوختن سه خودرو در داخل این تعمیرگاه، یک تیم جهت ارزیابی و خارج کردن محبوسین داخل ساختمان و تیم دیگر آتش نشانان بلافاصله با استفاده از تجهیزات فردی کامل و دستگاه های تنفسی، وارد محل آتش سوزی شدند.
وی افزود: پس از بررسی های بیشتر مشخص شد که دو کارگر مغازه در حال استراحت بودند که با اطلاع از بروز آتش سوزی، کرکره های داغ این تعمیرگاه را باز کرده و قبل از رسیدن آتش نشانان از محل خارج شده بودند.
رئیس ایستگاه 8 خاطر نشان کرد: نیروهای عملیات هر دو کارگر را که دچار ترس و دودگرفتگی شده بودند تحویل عوامل اورژانس دادند.
وی افزود: آتش نشانان نیز بلافاصله پس از ایمن سازی محل حادثه و قطع سیستم برق و گاز این تعمیرگاه، آتش سوزی را مهار و خاموش و از سرایت شعله های آتش به اطراف جلوگیری کردند.
گفتنی است؛ علت برز این حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.م5
عکس: منطقه پنج عملیات


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=117612