انجمن مدیران ساختمان

13370
مهار آتش در سردخانه یک مرکز درمانی
تاریخ : 1398/12/5 12:19: کد خبر : 13370
آتش‌سوزی در انباری و سردخانه یک مرکز درمانی در تهران با حضور آتش نشانان و بدون مصدوم به خیر گذشت.
مهار آتش در سردخانه یک مرکز درمانی
به گزارش پایگاه خبری 125، ٠٠:٢٠ دقیقه بامداد امروز با مشاهده یک حادثه آتش‌سوزی و مشاهده دود از داخل یک مرکز درمانی در خیابان شریعتی، پایین‌تر از خیابان میرداماد و تماس شهروندان با سامانه ١٢۵ ستادفرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله سه ایستگاه را به همراه گروه نجات به محل حادثه اعزام کرد.
بهنام ریاضی مدیر منطقه دو عملیات در این باره اظهار داشت: در حیاط محل آتش سوزی که یک مرکز درمانی بود، دو باب انباری و سردخانه در مجاورت ساختمان اصلی مرکز درمانی به مساحت ۴٠ متر مربع هر دو اتاق دچار آتش‌سوزی شده بود و دود ناشی از آن از طریق کانال و رایزر به بخش‌هایی از طبقات ساختمان اصلی نفوذ کرده بود.
وی ادامه داد: پیش از رسیدن آتش‌نشانان، کادر درمانی، اتاق‌های ساختمان اصلی را که دود به آن‌ها سرایت کرده بود، تخلیه کرده بودند؛ البته دودگرفتگی شدید نبود اما تخلیه این مکان اقدام مناسبی بود.
ریاضی تصریح کرد: آتش‌نشانان بی درنگ پس از حضور در محل، همزمان با خاموش کردن آتش به داخل طبقات رفتند و تعدادی از بیماران و کادر درمانی را که همچنان در ساختمان حضور داشتند به حیاط منتقل کردند.
وی گفت: این آتش سوزی با سرعت عمل آتش نشانان مهار و خاموش شد و نیروهای عملیات پس از انجام عملیات تخلیه دود، افرادی که از ساختمان خارج شده بودند را نیز بدون هیچ‌گونه مصدومیتی به محل بستری بازگرداندند.م2
عکس: روابط عمومی منطقه دو عملیات


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=120247