انجمن مدیران ساختمان

13377
مهار آتش سوزی در کارگاه و انبار تولید کیف و کفش
تاریخ : 1398/12/10 14:16 کد خبر : 13377
کارگاه و انبار تولید کیف و کفش در میدان قیام صبح امروز طعمه آتش سوزی شد و خساراتی ببار آمد.
مهار آتش سوزی در کارگاه و انبار تولید کیف و کفش
به گزارش پایگاه خبری 125، رخداد این حادثه ساعت 10:39 دقیقه صبح امروز به سامانه 125 اطلاع رسانی شد و بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های 4 و 3 به همراه خودروی دستگاه تنفسی، به سمت میدان قیام، خیابان مولوی، کوچه کریمی حرکت کردند.
محمدرضا عیسی پور افسر آماده منطقه 5 عملیات آتش نشانی تهران در این باره ابراز داشت: محل حادثه یک خانه قدیمی به مساحت 80 متر مربع بود که تبدیل به انبار وکارگاه تولید مصنوعات چرمی شامل کیف و کفش شده بود.
وی اضافه کرد: درجریان این حادثه کارگاه 12 مترمربعی آن به طور کامل شعله ور شد و آتش در حال گسترش به دیگر قسمت های این ساختمان بود.
عیسی پور با اعلام اینکه شعله های آتش در حال سرایت به کارگاه های مجاور بود، خاطر نشان کرد: آتش نشانان بی درنگ پس از قطع جریان اصلی برق و گاز کارگاه، با بکارگیری دستگاه های تنفسی و تجهیزات خاموش کننده و استفاده از لوله های آبدهی از دو جهت و از راه پله به کانون آتش نزدیک شدند و عملیات مهار شعله های آتش را آغاز کردند.
این افسر آماده آتش نشانی تصریح کرد: آتش نشانان با تلاش همه جانبه خود موفق شدند این آتش سوزی را مهار و به طور کامل خاموش کرده و از سرایت شعله های آتش به کارگاه های همجوار جلوگیری کنند.
وی در مورد مصدومین این حادثه گفت: در این آتش سوزی دو کارگر 22 و 24 ساله از قسمت پا دچار سوختگی شدند که جهت انجام درمان های لازم تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل شدند.
شایان ذکر است علت بروز این آتش سوزی هم اکنون از طرف کارشناسان آتش نشانی منطقه درحال بررسی است.م5
عکس: مصطفی باقری


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=120280