انجمن مدیران ساختمان

13563
آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان اندرزگو
تاریخ : 1398/12/12 12:28 کد خبر : 13563
یک منزل مسکونی در شمال تهران به علت نامعلومی آتش گرفت ولی با حضور به موقع نیروهای آتش نشانی این آتش سوزی مهار و خاموش شد.
آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان اندرزگو
به گزارش پایگاه خبری 125، وقوع این حادثه ساعت 14:40 دقیقه روز گذشته توسط همسایگان به سامانه 125 اطلاع داده شد که با هماهنگی ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 6، 61 به همراه گروه امداد ونجات 4 و خودرو نردبان به سمت خیابان اندرزگو، خیابان حیدری اعزام شدند.
سید جلال محمدی آشتیانی افسر آماده منطقه سه عملیات سازمان آتش نشانی تهران در این باره گفت: با رسیدن به محل حادثه مشاهده شد از قسمت اتاق خواب یکی از واحدهای طبقه سوم یک ساختمان مسکونی 4 طبقه، شعله های آتش در حال زبانه کشیدن است و هر لحظه نیز بر حجم آن افزوده می‌شد.
وی افزود: آتش نشانان بلافاصله به دو گروه تقسیم شدند و ضمن قطع برق و گاز ساختمان به ایمن سازی محل حادثه پرداختند.
آشتیانی ادامه داد: گروه اول آتش نشانان با تجهیز خود به دستگاه تنفسی، با استفاده از لوله‌های آبرسانی، خود را به کانون آتش در طبقه سوم رساندند و همزمان گروه دوم نیز برای نجات محبوسین احتمالی به جستجو در این واحد مسکونی و طبقه سوم پرداختند.
این افسر آماده آتش نشانی خاطر نشان کرد: خوشبختانه هیچ یک از ساکنان ساختمان گرفتار و یا مصدوم نشده بود ولی با توجه به احتمال خطر برای ساکنین، آتش نشانان به سرعت همه همسایگان را از واحدها به بیرون ساختمان هدایت کردند.
وی با اعلام این که در این واحد مسکونی تعداد 9 حلقه سگ نگهداری می شد، ابراز داشت: در این حادثه یکی از آتش نشانان توسط یکی از این سگ ها ازناحیه دست دچارجراحت شد که به مرکز درمانی منتقل شد و تحت درمان قرار گرفت.
گفتنی است: علت بروز این آتش سوزی از سوی کارشناسان آتش نشانی منطقه در حال بررسی است.م3
عکس: محمدرضا نظری


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=120289