انجمن مدیران ساختمان

13566
یک ساختمان اداری طعمه آتش سوزی شد
تاریخ : 1398/12/13 13:1: کد خبر : 13566
آتش سوزی در ساختمان اداری و دفاترشرکت ها واقع در خیابان شهید بهشتی با حضور بموقع آتش نشانان مهار و از سرایت آن به واحد های مجاور جلوگیری شد.
یک ساختمان اداری طعمه آتش سوزی شد
به گزارش پایگاه خبری 125، به دنبال‌ تماس همسایگان با سامانه 125 و اطلاع رسانی این آتش سوزی، ستاد فرماندهی این سازمان بی درنگ آتش نشانان ایستگاههای ۷۳، ۱۰۱، ۵۳، خودروی حامل دستگاه تنفسی و تشک نجات بهمراه بالابر ایستگاه ۵۳ را در ساعت ۱۴:۲۰ روز گذشته به خیابان شهید بهشتی، تقاطع خیابان سهروردی اعزام کرد.
عباس قاسمی افسر آماده منطقه شش عملیات آتش نشانی تهران در این باره گفت: هنگامی که به محل حادثه رسیدیم مشاهده شد یک ساختمان اداری چهار طبقه درطبقه اول که دفتر وکالت بود در قسمت انباری آن به علت نامعلومی آتش سوزی رخ داده و آتش در حال گسترش است.
وی با اعلام این که شعله های آتش از پنجره ها و سقف شیروانی به بیرون زبانه می کشید، افزود: آتش نشانان بلافاصله به دو گروه تقسیم شدند و مبادرت به باز کردن درب منزل کردند و ضمن قطع برق و گاز ساختمان به ایمن سازی محل حادثه پرداختند و همچنین تیم جستجو نیز برای یافتن محبوسین احتمالی، تمامی این واحد اداری را مورد بررسی قرار دادند.
قاسمی تصریح کرد: نیروهای آتش نشانی در زمانی کوتاه موفق به مهار آتش شدند و از گسترش بیشترآن جلوگیری کردند.
گفتنی است علت بروزاین آتش سوزی در حال حاضر از سوی کارشناسان آتش نشانی منطقه در حال بررسی است.م6
عکس: مجتبی نی بند


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=120298