انجمن مدیران ساختمان

13569
فروشگاه تجهیزات اداری در میدان حسن آباد آتش گرفت
تاریخ : 1398/12/15 12:47 کد خبر : 13569
آتش سوزی فروشگاه و انبار تجهیزات اداری در میدان حسن آباد تهران با تلاش سه گروه از آتش نشانان بامداد امروز مهار و خاموش شد.
فروشگاه تجهیزات اداری در میدان حسن آباد آتش گرفت
به گزارش پایگاه خبری 125، ساعت 02:30 بامداد امروز در پی تماس یکی ازشهروندان با سامانه 125 وقوع این آتش سوزی اطلاع داده شد که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران به سرعت نیروهای عملیات ایستگاه های 1، 18 و گروه امداد و نجات یک به همراه خودروی حامل دستگاه های تنفسی را به میدان حسن آباد رهسپار کرد.
سید رسول محمدی، افسر آماده منطقه 5 عملیات آتش نشانی تهران، در این باره ابراز داشت: هنگام رسیدن نیروهای آتش نشانی به محل حادثه مشاهده شد ساختمان سه طبقه ای به مساحت 150 مترمربع که طبقه همکف آن فروشگاه و طبقات فوقانیآن هم انبار تجهیزات اداری و میز و صندلی بود، به علت نامشخصی طعمه آتش سوزی شد.
وی اضافه کرد: آتش سوزی ازقسمت فروشگاه شروع شد و در حال سرایت به انبارآن در طبقات بالا و نیز فروشگاه های مجاور بود.
محمدی تصریح کرد: آتش نشانان با قطع برق چندین مغازه که در معرض خطر آتش سوزی قرار داشتند، به سرعت به وسیله لوله های آبرسان و با استفاده از نردبان دستی قبل از اینکه شعله های آتش به انبارها سرایت کند، این آتش سوزی را مهار و کاملا خاموش کردند.
افسر آماده منطقه 5 عملیات آتش نشانی خاطرنشان کرد: پس از خاموش شدن کامل آتش سوزی و تخلیه دود متصاعد شده از کانون آتش در فضای ساختمان، نیروهای آتش نشانی به لکه گیری این آتش سوزی مشغول شدند.
وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه این حادثه مصدومیت جانی در بر نداشت و علت اصلی بروز آتش سوزی نیز از سوی کارشناسان منطقه 5 عملیات در دست بررسی قرار گرفت.م5
عکس: امیر واحدی


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=120308