انجمن مدیران ساختمان

13598
انبار ظروف بلوری و یکبار مصرف آتش گرفت
تاریخ : 1398/12/28 11:47 کد خبر : 13598
آتش سوزی انبار ظروف یکبارمصرف و بلوریجات در میدان راه آهن تهران با تلاش سه گروه از آتش نشانان دیشب مهار و خاموش شد.
انبار ظروف بلوری و یکبار مصرف آتش گرفت
به گزارش پایگاه خبری 125، ساعت ۲۰:۲۸ در پی تماس شهروندان با سامانه 125 وقوع این آتش سوزی اطلاع داده شد که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران به سرعت نیروهای عملیات ایستگاه های ۹۱، ۵، ۹۵ به همراه خودروی حامل دستگاه های تنفسی و خودرو بالابر را به میدان راه آهن رهسپار کرد.
امیر هاتفی مدیر عملیات منطقه ۵ آتش نشانی تهران، در این باره ابراز داشت: ساختمان سه طبقه ای به مساحت ۲۰۰ مترمربع که طبقه همکف آن فروشگاه و طبقات فوقانی آن هم انبار ظروف یکبار مصرف و بلور بود، به علت نامشخصی طعمه آتش سوزی شد.
وی اضافه کرد: هنگام رسیدن آتش نشانان در محل حادثه، آتش سوزی ازقسمت انبار در طبقه سوم در حال سرایت به انبارهای مجاور و فروشگاه ها بود.
هاتفی تصریح کرد: آتش نشانان با قطع برق چندین مغازه که در معرض خطر آتش سوزی قرار داشتند، به سرعت به وسیله لوله های آبرسان و با استفاده از نردبان دستی قبل از اینکه شعله های آتش به انبارهای مجاور سرایت کند، این آتش سوزی را مهار و کاملا خاموش کردند.
مدیر عملیات منطقه ۵ آتش نشانی خاطرنشان کرد: پس از خاموش شدن کامل آتش سوزی و تخلیه دود متصاعد شده از کانون آتش، نیروهای آتش نشانی به لکه گیری این آتش سوزی مشغول شدند.
وی در ادامه اظهار داشت: خوشبختانه این حادثه مصدومیت جانی در بر نداشت و علت اصلی بروز آتش سوزی نیز از سوی کارشناسان آتش نشانی منطقه 5 عملیات در دست بررسی قرار گرفت.م5
عکس: مسلم مویدی


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=120395