انجمن مدیران ساختمان

13607
سونای یک مجتمع مسکونی آتش گرفت
تاریخ : 1398/11/6 12:41: کد خبر : 13607
آتش سوزی در قسمت سونای خشک یک مجتمع مسکونی، آتش نشانان دو ایستگاه را به خیابان دولت کشاند.
سونای یک مجتمع مسکونی آتش گرفت
به گزارش پایگاه خبری 125، به دنبال تماس شهروندان با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ زنگ ایستگاه های 89، 97 را ساعت 18:45 عصر روز گذشته به صدا درآورد و آتش نشانان این دوایستگاه به همراه کامیونت خاورحامل دستگاه تنفسی و خودروی حمل تشک نجات به سمت خیابان دولت، خیابان دیباجی جنوبی، خیابان لادن حرکت کردند.
حمید محمدیانی افسر آماده منطقه 2 عملیات سازمان آتش نشانی تهران در این باره گفت: قسمت سونا ی خشک استخر یک مجتمع مسکونی در طبقه منفی دو این ساختمان 5 طبقه به علت نامشخصی طعمه شعله های آتش شد و و دود ناشی از آن طبقات فوقانی را نیز فرا گرفت.
وی تصریح کرد: آتش نشانان بلافاصله به دو گروه تقسیم شدند و گروه اول پس از قطع برق و گاز ساختمان و نیز ایمن سازی محل حادثه با استفاده از چند بند لوله آبرسانی، خود را به کانون آتش سوزی رساندند و عملیات مهار آتش را آغاز کردند.
این افسرآماده آتش نشانی اضافه کرد: همزمان گروه دوم آتش نشانان نیز با جستجو در طبقات، همه ساکنان را از ساختمان خارج و به محل امن منتقل کردند.
محمدیانی با اشاره به مهار به موقع این آتش سوزی توسط آتش نشانان، اظهار داشت: درجریان این آتش سوزی دو زن 50 و 70 ساله دچار دود گرفتگی شدند که بلافاصله برای انجام درمان اولیه، تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل شدند.
وی در خاتمه اعلام کرد که در حال حاضر کارشناسان آتش نشانی منطقه علت بروز این آتش سوزی را در دست بررسی قرار داده اند.م2
عکس: امیرحسین میرزایی/یوسف مبشری


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=120017