انجمن مدیران ساختمان

13643
انتشار دود شدید در پارکینگ یک ساختمان پزشکان
تاریخ : 1398/11/13 12:17 کد خبر : 13643
آتش سوزی لوازم پزشکی و اداری در پارکینگ ساختمان پزشکان واقع در خیابان گاندی باعث انتشار شدید دود در بخشی از این ساختمان شد.
انتشار دود شدید در پارکینگ یک ساختمان پزشکان
به گزارش پایگاه خبری 125، همزمان با رخداد این حادثه و اعلام آن توسط شاهدان به سامانه 125، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله نیروهای آتش نشانی ایستگاههای 11، 108 و گروه امداد و نجات 18 به همراه نردبان هیدرولیکی و تشک نجات را ساعت 5:30 صبح امروز به بزرگراه حقانی، ابتدای خیابان گاندی رهسپار کرد.
بهنام ریاضی مدیر منطقه 2 عملیات سازمان آتش نشانی تهران در خصوص این حادثه گفت: در قسمت طبقه هم کف و محل پارکینگ خودروهای یک ساختمان پزشکان 5 طبقه، مقداری لوازم مستعمل پزشکی و اداری در گوشه ای از این مکان انبار شده بود که طعمه آتش سوزی شد.
وی اضافه کرد: دود ناشی از این آتش سوزی به قدری بود که دود غلیظی این ساختمان را فرا گرفت که با توجه به تعطیلی این مکان در زمان وقوع این حادثه، خوشبختانه کسی در ساختمان حضور نداشت و این حادثه آسیب جانی ببارنیاورد.
این مدیر عملیات آتش نشانی تصریح کرد: آتش نشانان بی درنگ پس از قطع جریان برق و گاز ساختمان، با استفاده از تجهیزات فردی و لوله های آبرسانی، شعله های آتش را قبل از سرایت آن به قسمت های دیگر مهار و کاملا خاموش کردند.
وی با اعلام این که علت بروز این آتش سوزی از طرف کارشناسان آتش نشانی منطقه در حال بررسی است، افزود: نیروهای آتش نشانی پس از خاموش کردن کامل شعله های آتش و ایمن سازی محل، دود حاصله به وسیله فن های قوی به بیرون ساختمان تخلیه شد.م2
عکس: منطقه دو عملیات


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=120059