انجمن مدیران ساختمان

13653
مهار شعله های آتش در منزل مسکونی
تاریخ : 1398/11/15 16:23 کد خبر : 13653
آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان ولیعصر با تلاش آتش نشانان دوایستگاه مهار و خاموش شد.
مهار شعله های آتش در منزل مسکونی
به گزارش پایگاه خبری 125، به دنبال تماس همسایگان با سامانه 125 و اطلاع رسانی این آتش سوزی، ستاد فرماندهی این سازمان بی درنگ آتش نشانان ایستگاه های 67 و 5 را ساعت 13:24 دقیقه امروز به محل حادثه در خیابان ولیعصر، بعد از خیابان مختاری اعزام کرد.
جلال جلیلی افسر آماده منطقه پنج عملیات آتش نشانی تهران در این باره گفت: هنگامی که به محل حادثه رسیدیم مشاهده شد یک ساختمان مسکونی قدیمی خالی از سکنه که مملو از لوازم مستعمل بود به علت نامعلومی دچار آتش سوزی شده بود.
وی با اعلام این که شعله های آتش از پنجره ها به بیرون زبانه می کشید و هر لحظه نیز بر حجم آن افزوده می‌شد، افزود: آتش نشانان بلافاصله به دو گروه تقسیم شدند و ضمن قطع برق و گاز ساختمان به ایمن سازی محل حادثه پرداختند.
جلیلی تصریح کرد: نیروهای عملیات با تجهیز خود به دستگاه تنفسی، با استفاده از لوله‌های آبرسانی، از دو جهت، یکی از طریق راه پله و دیگری به کمک نردبان دستی، شعله های آتش را کاملا مهار و خاموش کردند.
این افسر آماده آتش نشانی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در هنگام وقوع این آتش سوزی هیچ کس در داخل ساختمان نبود و آتش نشانان با تلاش فراوان موفق شدند این آتش سوزی را در همان لحظات اولیه مهار کرده و از سرایت آن به طبقات دیگر و ساختمان مجاور جلوگیری کنند.
گفتنی است علت بروز این آتش سوزی درحال حاضر از سوی کارشناسان آتش نشانی منطقه در حال بررسی است.م5
عکس: مصطفی باقری


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=120081