انجمن مدیران ساختمان

13658
آتش سوزی ساختمان دو طبقه قدیمی در بازار بزرگ تهران
تاریخ : 1398/11/17 11:15 کد خبر : 13658
آتش سوزی در طبقه و سقف شیروانی یک ساختمان دوطبقه قدیمی در بازار تهران شب گذشته با حضور سه ایستگاه آتش نشانی مهار و کاملا خاموش شد.
آتش سوزی ساختمان دو طبقه قدیمی در بازار بزرگ تهران
به گزارش پایگاه خبری 125، ساعت 22:33 دقیقه شب گذشته در پی تماس نگهبانان و شهروندان دیگر با سامانه 125، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران نیروهای عملیات ایستگاه های 7، 4 و 67 را به همراه خودروی تنفسی به بازار تهران، بازار حضرتی، بازار ارامنه، کوچه توسل رهسپار کرد.
امیر هاتفی مدیر منطقه 5 عملیات که به علت حساسیت بازار همراه آتش نشانان در محل حادثه حضور یافته بود، در این باره گفت: یک ساختمان دو طبقه قدیمی به مساحت 150 مترمربع از قسمت طبقه دوم آن که تولیدی تریکو بود، به علت نامشخصی طعمه آتش سوزی شد و همچنین شعله های آتش در زیر سقف شیروانی این ساختمان در حال سرایت به کل شیروانی، انبارها و مغازه های دیگر بود.
وی افزود: آتش نشانان پس از قطع برق چندین مغازه که در معرض خطر آتش سوزی بودند، به سرعت بوسیله لوله های آبرسان و خاموش کننده های دستی به مقابله با این آتش سوزی پرداختند و قبل از اینکه آتش به شیروانی و فروشگاه های مجاور سرایت کند، شعله های سرکش آتش را مهار و کاملا خاموش کردند.
هاتفی خاطر نشان کرد: خوشبختانه با حضور و عکس العمل به موقع آتش نشانان این آتش سوزی به سرعت خاموش شد و درادامه نیز نیروهای عملیات با استفاده از فن های مخصوص آتش نشانی دود حاصل از آتش را از محل تخلیه کردند.
وی با اعلام این که خوشبختانه این آتش سوزی هیچ مجروح و محبوس شده ای نداشت، ادامه داد: هم اکنون علت بروز این آتش سوزی از طرف کارشناسان آتش نشانی تهران در دست بررسی است.م5
عکس: مسلم مویدی


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=120092