انجمن مدیران ساختمان

13666
آتش سوزی تولیدی کیف در خیابان مصطفی خمینی(ره)
تاریخ : 1398/11/19 10:40 کد خبر : 13666
آتش سوزی یک کارگاه تولیدی کیف در خیابان مصطفی خمینی(ره)، با تلاش آتش نشانان مهار و خاموش شد.
آتش سوزی تولیدی کیف در خیابان مصطفی خمینی(ره)
به گزارش پایگاه خبری 125، رخداد این حادثه ساعت 08:38 دقیقه امروز به سامانه 125 اطلاع رسانی شد و آتش نشانان ایستگاه 3 بی درنگ به محل حادثه در خیابان مصطفی خمینی(ره)، کوچه علیمرادی اعزام شدند.
سعید قنبری فرمانده ایستگاه 3 سازمان آتش نشانی تهران دراین باره گفت: با رسیدن نیروهای عملیات به محل حادثه یک ساختمان دو طبقه قدیمی دیده می شد که در طبقه دوم آن کارگاه تولیدی کیف و مصنوعات چرمی به مساحت 80 متر مربع در طبقه دوم به طور کامل شعله ور شده و شعله های آتش در حال سرایت به دیگر قسمت های کارگاه بود.
وی با اعلام اینکه شعله های آتش در حال سرایت به کارگاه های مجاورنیز بود، ادامه داد: نیروهای عملیات بی درنگ پس از قطع جریان اصلی برق و گاز کارگاه، با بکارگیری دستگاه های تنفسی و تجهیزات خاموش کننده به کانون آتش سوزی نزدیک شدند و عملیات مهار شعله های سرکش آتش را آغاز کردند.
وی افزود:آتش نشانان با تلاش همه جانبه خود موفق شدند این آتش سوزی را مهار و به طور کامل خاموش کنند و از سرایت شعله های آتش به کارگاه های همجوار جلوگیری به عمل آوردند.
فرمانده آتش نشانان خاطرنشان کرد: در پی این آتش سوزی دو کارگر جوان تبعه افغان دچار سوختگی از قسمت پا شدند که برای مداوا به مراکز درمانی منتقل شدند.
قنبری درباره علت آتش سوزی گفت: بی توجهی به اصول ایمنی و رسیدن شعله به بخارات قابل اشتعال این حادثه را رقم زد.م5
عکس: مسلم مویدی


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=120103