انجمن مدیران ساختمان

13671
مهار آتش در انبار کالا
تاریخ : 1398/11/19 16:35 کد خبر : 13671
آتش سوزی انبار کالا و تولید چراغ های خودرو در غرب تهران، آتش نشانان را به بزرگراه شهید لشکری کشاند.
مهار آتش در انبار کالا
به گزارش پایگاه خبری 125، در پی تماس نگهبان انبار کالا با سامانه 125 مبنی بر مشاهده آتش و دود از داخل یک انبار، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ نیروهای عملیات ایستگاه های 109، 44 و خودروهای پشتیبان را ساعت 16:10دقیقه روز گذشته به بزرگراه شهید لشکری، کیلومتر 19، شهرک وردآورد، خیابان امام حسن اعزام کرد.
مسعود صادقی افسر آماده منطقه یک در این باره اظهار داشت: در هنگام رسیدن آتش نشانان به محل حادثه، دود غلیظ و زبانه های آتش از انبار یک ساختمان به مساحت هزار متر مربع به بیرون زبانه می کشید.
وی افزود: آتش نشانان به سرعت پس از تجهیز خود به البسه و دستگاه تنفسی به دو گروه تقسیم شدند و گروه اول با استفاده از لوله های آبرسان خود را به شعله های آتش رساندند و مهار شعله های سرکش آتش را آغاز کردند و از سرایت آن به واحد های اداری جلوگیری کردند و گروه دوم نیز دود غلیظ ناشی از آتش سوزی را با استفاده از فن فشار مثبت از ساختمان به بیرون هدایت کردند.
صادقی در پایان خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از خاموش کردن آتش سوزی، محل حادثه را لکه گیری کردند و پس از اطمینان از مهار کامل آتش سوزی و تخلیه کامل دود با ارائه تذکرات ایمنی به کارگران ماموریت خود را پایان دادند.م1
عکس: پیام بیات


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=120116