انجمن مدیران ساختمان

13686
منزل متروکه ی مسکونی آتش گرفت
تاریخ : 1398/11/27 15:54 کد خبر : 13686
یک منزل مسکونی که محل تجمع معتادان و کارتن خواب ها شده بود صبح امروز دچار آتش سوزی شد.
منزل متروکه ی مسکونی آتش گرفت
به گزارش پایگاه خبری ۱۲۵، ساعت ۸:۳۰ دقیقه صبح امروز ستاد فرماندهی آتش نشانی پس از دریافت خبر آتش گرفتن یک منزل قدیمی متروکه، بلافاصله آتش نشانان ایستگاههای ۱۱۳ و ۹۹ به همراه تیم نجات ۲ و خودروی حامل دستگاه تنفسی را به محل حادثه واقع در محله ی اتابک، خیابان ذوالفقاری، خیابان منصور بن بست خلج اعزام کرد.
اکبر فرهادی افسر آماده ی منطقه 8عملیات سازمان آتش نشانی تهران دراین مورد اظهار داشت: یک منزل یک و نیم طبقه مسکونی قدیمی ساز به مساحت 60 مترمربع که متروکه به نظر می رسید به دلیل نامعلومی آتش گرفت و شعله های آتش در حال گسترش و سرایت به ساختمان های مجاور بود.
وی با اعلام این که این منزل محل زندگی چهار نفر از معتادین و بی خانمان ها شده بود و مملو از وسایل و لوازم مستعمل بود، افزود: با توجه به وجود دالان تنگ و باریک در قسمت ورودی ساختمان، آتش نشانان پس از قطع برق و گاز منزل، وارد محل شدند و همزمان با جستجوی منزل برای یافتن محبوسین احتمالی به خاموش کردن آتش مشغول شدند.
فرهادی اضافه کرد: وجود وسایل انبار شده ی مستعمل و جابجایی آنها برای رسیدن به کانون آتش، کار آتش نشانان را با مشکل مواجه کرده بود که نیروهای عملیاتی پس از انتقال و جابجایی تمامی آنها، به کانون آتش دسترسی پیدا کرده و آن را خاموش کردند.
این افسرآماده آتش نشانی با بیان این که این حادثه مصدومی نداشت، خاطرنشان کرد: پس از لکه گیری، خنک کردن و ایمن کردن محل، نیروهای آتش نشانی این منزل را جهت انجام اقدامات قانونی تحویل عوامل شهرداری و انتظامی دادند.
شایان ذکر است علت بروز این حادثه هم اکنون از سوی کارشناس آتش نشانی منطقه در دست بررسی است.م۸
عکس: ابوالفضل عسگری


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=120164