انجمن مدیران ساختمان

13689
آتش سوزی در کارگاه و انبار تولید کیف و کفش
تاریخ : 1398/11/28 10:28 کد خبر : 13689
آتش سوزی کارگاه و انبار تولید کیف و کفش در چهارراه گلوبندک خسارت مالی بر جای گذاشت.
آتش سوزی در کارگاه و انبار تولید کیف و کفش
به گزارش پایگاه خبری 125، رخداد این حادثه ساعت 15:51 دقیقه روز گذشته به سامانه 125 اطلاع رسانی شد و بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های 1، 67 و 4 به همراه خودروی دستگاه تنفسی، تانکرآب به سمت خیابان پانزده خرداد غربی، نرسیده به چهارراه گلوبندک حرکت کردند.
حسین اسماعیلی افسر آماده منطقه 5 عملیات در این باره گفت: محل حادثه یک ساختمان سه طبقه تولید مصنوعات چرمی بود که طبقه سوم آن به مساحت 80 متر مربع به طور کامل شعله ور شده و در حال سرایت به دیگر قسمت های کارگاه بود.
اسماعیلی با اعلام اینکه شعله های آتش در حال سرایت به کارگاه های مجاور بود، خاطر نشان کرد: آتش نشانان بی درنگ پس از قطع جریان اصلی برق و گاز کارگاه، با بکارگیری دستگاه های تنفسی و تجهیزات خاموش کننده و استفاده از نردبان های دستی از دو جهت از راه پله و ساختمان های مجاور به کانون آتش نزدیک شدند و عملیات مهار شعله های سرکش را که به پشت بام مسقف شده با ایرانیت نیز سرایت کرده بود خاموش کردند.
وی افزود: آتش نشانان با تلاش همه جانبه خود موفق شدند آتش سوزی گسترده را مهار و به طور کامل خاموش کرده و از سرایت شعله های آتش به کارگاه های همجوار جلوگیری کردند.
گفتنی است خوشبختانه این آتش سوزی آسیب جانی در بر نداشت و ساختمان به وسیله عوامل شهرداری به علت آسیب های جدی نا ایمن اعلام و دستور تخریب آن صادر شد.م5
عکس: مصطفی باقری


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=120173