انجمن مدیران ساختمان

13694
نجات سه سرنشین از میان آتش و دود مینی بوس
تاریخ : 1398/11/30 14:35 کد خبر : 13694
آتش سوزی مینی بوس مسافربری در میدان بهاران با حضور به موقع آتش نشانان خاموش و سه سرنشین آن نجات یافتند.
نجات سه سرنشین از میان آتش و دود مینی بوس
به گزارش پایگاه خبری 125، با تماس شهروندان و اطلاع رسانی این حادثه به سامانه 125، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 65 را ساعت 8:15 صبح امروز رهسپار میدان بهاران، روبروی پارک بهاران کرد.
جواد مراد زاده رییس ایستگاه 65 که در محل حادثه حضور داشت در اینباره گفت: بارسیدن به محل حادثه مشاهده شد که یک دستگاه مینی بوس با کاربری مسکونی طعمه شعله های آتش شده و سه نفر از اعضای خانواده در آن گرفتار شده بودند که با عملکرد سریع و به موقع آتش نشانان خوشبختانه هر سه آنها پدر، مادر و کودک 8 ساله با توجه به سوختگی های موضعی به محل امن منتقل شدند.
وی افزود: با توجه به احتمال وجود فرد یا افراد محبوس شده در داخل این مینی بوس، تعدادی از آتش نشانان به جستجوی محبوسین احتمالی این آتش سوزی پرداختند.
مرادزاده خاطر نشان کرد: آتش نشانان بلافاصله پس از قطع جریان برق با بکارگیری تجهیزات ویژه و لوله های آبرسانی، خود را به کانون آتش سوزی رساندند و مشغول مهار شعله های آتش شدند ودر مدت زمان کوتاهی شعله های آتش از سوی آتش نشانان مهار و کاملاً خاموش شد.
گفتنی است: آتش نشانان با تلاش خود موفق شدند از سرایت شعله های آتش به دیگر نقاط جلوگیری کنند و پس از تحویل مصدومین به عوامل اورژانس و اطمینان از نبود خطر، با تحویل خودرو به نیروی انتظامی، به ماموریت خود پایان دادند.م4
عکس: فرهاد فرهادیان


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=120201