انجمن مدیران ساختمان

13715
یک واحد مسکونی در آتش سوخت
تاریخ : 1398/12/15 13:21 کد خبر : 13715
آشپزخانه یک واحد مسکونی در غرب تهران دچار آتش سوزی شد و خسارات زیادی برجای گذاشت.
یک واحد مسکونی در آتش سوخت
به گزارش پایگاه خبری 125، با اطلاع رسانی این حادثه به سامانه 125 از سوی شهروندان، بلافاصله نیروهای آتش نشانی ایستگاه های 55، 102 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 20:30 شب گذشته به بلوار اباذر، خیابان مقداد رهسپار شدند.
سید حبیب سجادی فرمانده آتش نشانان اعزامی گفت: یک واحد مسکونی به مساحت 70مترمربع در طبقه چهارم یک ساختمان 8 واحدی از قسمت آشپزخانه دچار آتش سوزی شد.
وی با اعلام اینکه دود ناشی از آتش سوزی به بخش های دیگر ساختمان مسکونی انتشار یافته بود، ادامه داد: نیروهای آتش نشانی به محض رسیدن به محل حادثه به دو گروه تقسیم شدند که گروه اول پس از قطع جریان برق و گاز ساختمان و ایمن سازی کامل، با استفاده از تجهیزات خاموش کننده مشغول مهار آتش سوزی شدند.
سجادی اضافه کرد: همزمان گروه دیگری از آتش نشانان پس از مجهز شدن به دستگاه های تنفسی، وارد ساختمان شدند و در همان لحظات اولیه، تعدادی از ساکنان را از میان دود و حرارت خارج کرده و به محلی امن انتقال دادند.
وی با اشاره به تخلیه دود توسط فن های قوی به بیرون از ساختمان، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از شهروندان آسیبی نرسید و آتش نشانان در کوتاه ترین زمان ممکن شعله های آتش را پیش از سرایت آن به اطراف مهار و کاملا خاموش کردند.
علت بروز این آتش سوزی هم اکنون از سوی کارشناسان آتش نشانی منطقه تحت بررسی است.م1
عکس: پیام بیات


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=120311