انجمن مدیران ساختمان

13719
تصادف خودرو سواری با کامیون دو کشته و مجروح بر جای گذاشت
تاریخ : 1398/12/18 19:6: کد خبر : 13719
برخورد شدید خودرو سواری با کامیون کمپرسی در بزرگراه شهید بابایی، نیمه شب گذشته باعث مرگ یک زن 30 ساله و همچنین مصدومیت راننده ی مرد این خودرو شد.
تصادف خودرو سواری با کامیون دو کشته و مجروح بر جای گذاشت
 به گزارش پایگاه خبری 125،ساعت 23:58 دقیقه شب گذشته توسط رانندگان خودرو های عبوری یک مورد تصادف در انتهای بزرگراه شهید بابایی،دوربرگردان خجیر به سامانه 125 آتش نشانی تهران اطلاع داده شد که بی درنگ آتش نشانان 2 ایستگاه به محل حادثه اعزام شده و ظرف 4 دقیقه به محل رسیدند.
بر اساس این گزارش،در این حادثه یک دستگاه خودرو سواری مزدا 3 به هنگام حرکت به دلیل نامشخصی به شدت به قسمت بغل یکدستگاه کامیون کمپرسی 10 چرخ که نخاله ی ساختمانی حمل می کرد، برخورد کرد.
بر اثر این حادثه بخش زیادی از این خودرو در بین محور جلو ومحور عقب کامیون 10 چرخ قرار گرفت،به طوری که هنگام رسیدن آتش نشانان قسمت موتور خودرو سواری شعله ور وآتش در حال گسترش بیشتر بود.
در این تصادف دو نفر از سرنشینان خودرو سواری شامل مرد و زن حدوداً 30 ساله در داخل خودرو سواری که قسمت جلوی آن کاملاً متلاشی شده بود گرفتار شده بودند.
آتش نشانان به سرعت آن مقدار از آتش سوزی خودرو سواری را خاموش کردند و همچنین در همان دقایق اولیه موفق شدند راننده مرد حدوداً 30 ساله را خوشبختانه زنده ولی آسیب دیده از داخل اتاقک سواری خارج کنند.
نفر دوم که زنی 30 ساله بود و در صندلی جلو خودرو نشسته بود بر اثر این تصادف آسیب های شدیدی دیده بود و به طرز خطرناکی هم در بین آهن پاره های این خودرو گرفتار شده بود.
نیروهای آتش نشانی به سرعت عملیات امداد و نجات را آغاز کردند و با کمک جرثقیل،خودرو را از زیر کامیون بیرون کشیدند و سپس با بریدن قطعات خودرو این زن را از داخل اتاقک سواری بیرون آورده و تحویل عوامل اورژانس دادند که متأسفانه مشخص شد این زن 30 ساله بر اثر شدت صدمات وارده جان خود را از دست داده بود.
خودرو های تصادفی توسط آتش نشانان با کمک جرثقیل به محل امن انتقال یافت و سر انجام این عملیات در ساعت 2:10 دقیقه بامداد امروز به پایان رسید.
علت بروز این حادثه ی رانندگی از سوی پلیس راهور منطقه در دست بررسی است.
عکس: مرتضی موحدی نیا


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=120319