انجمن مدیران ساختمان

13728
خودروسواری در پارکینگ ساختمان مسکونی آتش گرفت
تاریخ : 1398/12/21 11:50 کد خبر : 13728
آتش سوزی یک دستگاه خودروی سواری در پارکینگ ساختمان مسکونی 5 طبقه در خیابان لویزان، خسارت مالی بر جای گذاشت.
خودروسواری در پارکینگ ساختمان مسکونی آتش گرفت
به گزارش پایگاه خبری 125، ساكنان ساختمان مسکونی 5 طبقه هنگامی که با دود و شعله های آتشی را كه از پاركینگ خارج می‌شد، روبرو شدند، بلافاصله در تماس با سامانه 125 این حادثه را اطلاع رسانی کردند که ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بی درنگ ساعت 18:30 عصر روز گذشته آتش‌نشانان ایستگاه 75 وگروه امداد ونجات 12 را به خیابان لویزان، خیابان مبارک آباد اعزام كرد.
پیمان شامانی رئیس ایستگاه 75 آتش نشانی تهران در این خصوص گفت: یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس که در داخل پارکینگ یک ساختمان 5 طبقه مسکونی متوقف بود، طعمه شعله های آتش شد.
وی افزود: زمانی که آتش نشانان در کوتاه ترین زمان ممکن خود را به محل حادثه رساندند، خودرو سواری کاملا شعله ور بود و آتش در حال سرایت به قسمت های دیگر پارکینگ، انباری ها و دو خودرو دیگر بود.
رئیس ایستگاه آتش نشانی تصریح کرد: آتش نشانان بی درنگ به دو گروه تقسیم شدند که گروه اول به سرعت به مقابله با آتش پرداخته و موفق شدند با استفاده از دو رشته لوله آبرسان، آتش سوزی خودرو را مهار و از سرایت آن به اطراف جلوگیری کنند و گروه دوم نیز با تجهیزکردن خود به دستگاه تنفسی و تجهیزات فردی وارد ساختمان شدند و به نجات محبوسین احتمالی پرداختند.
وی علت بروز این حادثه را از سوی کارشناسان آتش نشانی در حال بررسی اعلام کرد و افزود: دراین حادثه به هیچ یک از ساکنان این ساختمان مسکونی آسیبی نرسید و آتش نشانان همه 15 نفرسکنه ساختمانرا به سلامت به بیرون ساختمان هدایت کردند.م3
عکس: عبدالرضا ناهیدی


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=120346