انجمن مدیران ساختمان

13735
مصدومیت شدید راننده در تصادف کامیونت با دو خودرو سواری
تاریخ : 1398/12/27 11:28 کد خبر : 13735
برخورد شدید کامیونت با دو خودروی سواری در اولین ساعات بامداد امروز موجب مصدومیت شدید راننده کامیونت شد.
مصدومیت شدید راننده در تصادف کامیونت با دو خودرو سواری
به گزارش پایگاه خبری ۱۲۵، پس از وقوع این حادثه، شاهدان برای درخواست کمک با سامانه ی ۱۲۵ تماس گرفتند و ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 01:30 دقیقه بامداد امروز زنگ ایستگاه 61 و گروه امداد و نجات 4 را به صدا درآورد و آتش نشانان را عازم خیابان اقدسیه، خیابان فیروزبخش کرد.
مهدی نیازی فرمانده آتش نشانان اعزامی در مورد چگونگی وقوع این حادثه گفت: یک دستگاه کامیونت ایسوزو در مسیر شمال به جنوب خیابان فیروزبخش و در سرازیری این خیابان در حال حرکت بود که ناگهان به علت نامعلومی از مسیر خود منحرف شد و پس از تصادف شدید با دو دستگاه خودروی سواری هیوندا سانتافه و پژو 206 به همراه هر دو خودرو به شدت با دیوار ساختمان مسکونی برخورد کرد.
نیازی افزود: باتوجه به این که راننده 50 ساله این کامیونت بر اثر این حادثه به سختی مجروح و محبوس شده و در شرایط دشواری قرار گرفته بود، نیروهای آتش نشانی بناچار در حضور عوامل اورژانس عملیات رهاسازی با تجهیزات هیدرولیکی را آغاز کردند.
این فرمانده آتش نشانی خاطرنشان کرد:آتش نشانان پس از بریدن قسمت های از اتاقک این کامیونت، سرانجام وی را با احتیاط از داخل اتاقک در هم پیچیده شده، خارج کرده و برای انتقال به بیمارستان، تحویل عوامل اورژانس دادند.
این فرمانده آتش نشانی علت بروز این تصادف را از سوی پلیس راهور در دست بررسی عنوان کرد و گفت: آتش نشانان پس ازحدود چهار ساعت تلاش و حمل خودروهای تصادفی توسط جرثقیل و عادی شدن رفت و آمد خودروها به ماموریت خود پایان دادند.م3
عکس: عبدالرضا ناهیدی


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=120378