انجمن مدیران ساختمان

13747
یک منزل مسکونی در شهرک مرتضی گرد دچار آتش سوزی شد
تاریخ : 1399/1/11 12:53: کد خبر : 13747
آتش سوزی یک منزل مسکونی در شهرک مرتضی گرد با تلاش همه جانبه آتش نشانان مهار و از بروز خسارت بیشتر جلوگیری شد.
یک منزل مسکونی در شهرک مرتضی گرد دچار آتش سوزی شد
به گزارش پایگاه خبری 125، در پی تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر مشاهده خروج دود از یک منزل مسکونی، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 125 را در ساعت 11:58 دقیقه صبح امروز به محل حادثه واقع در شهرک مرتضی گرد، خیابان ولیعصرهفتم اعزام کرد.
حسین اسماعیلی افسر آماده منطقه چهار عملیات سازمان آتش نشانی تهران در این باره گفت: با رسیدن به محل حادثه مشاهده شد که یک باب منزل مسکونی به مساحت تقریبی 60 متر مربع در طبقه سوم ساختمان چهار طبقه ای دچار آتش سوزی شده و شعله های آتش درحال سرایت به اطراف است.
وی با اشاره به این که دود قسمتی از ساختمان را در برگرفته و ساکنان از داخل ساختمان خارج شده بودند، افزود: آتش نشانان بلافاصله با رعایت نکات ایمنی، همزمان با قطع برق و گاز ساختمان، با استفاده از یک رشته لوله آبدهی به مقابله با این آتش سوزی پرداخته و ضمن مهار کامل آتش، از سرایت آن به اطراف جلوگیری کردند.
این افسرآماده آتش نشانی علت وقوع این آتش سوزی را از سوی کارشناسان آتش نشانی منطقه در دست بررسی ذکرکرد و افزود: دراین آتش سوزی به هیچ یک از ساکنان این منزل آسیب جانی نرسید ولی خسارات زیادی به آن وارد شد.م4
عکس: مسعود موثق


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=120429